interne power cable yamaha A4000

pjeut

Ouwe rot
Hoi,

ik heb deze week een A4000 gekocht met externe Zip en een interne SDcard-reader zonder nog de bijbehorende stroomkabel. Van de verkoper had ik begrepen dat die kabels lastig te vinden zijn; hij stelde voor een andere kabel te nemen, de uiteinde te stripen en de contactjes op de printplaat te solderen.
daar ben ik niet zo'n liefhebber van, dus kan iemand mij vertellen of deze powercables idd zo bijzonder zijn. Of heeft iemand misschien zo'n kabel nog liggen?
het is volgesn mij exact dezelfde als die je gebruikt voor interne hd, outputboard of een interne zip. helaas valt het kabels voor de floppy niet te gebruiken...

Graag reactie. Groeten, Pjeut.

Ik heb hier al jaren een doosje liggen met daarop geschreven "A4000". Ik kreeg hem bij een A3000, maar daar was hij niet voor bedoeld. Volgens mij bevat die sowieso een power kabel met een floppy connector (linksboven op de foto).

Attachments

• FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    78,8 KB · Bekeken: 129
Volgens mij was er weinig bijzonders aan, ik heb een A4000 nieuw gekocht toendertijd en wat aanpassingen gedaan intern (hdd en zip).

Edit: die foto ja, dat zijn ze. Wijkt dat af van standaard computer kabels ?

Ik heb hier al jaren een doosje liggen met daarop geschreven "A4000". Ik kreeg hem bij een A3000, maar daar was hij niet voor bedoeld. Volgens mij bevat die sowieso een power kabel met een floppy connector (linksboven op de foto).

Het kabeltje linksboven, dat is volgens mij inderdaad de gene die je hebben moet Pjeut.

Back