Mudplug tracker 2.1 ofzo

Ik gebruik zelf Renoise en deze ondersteunt elke MIDI interface die je in Windows hebt geinstalleert (net als de gebruikelijke sequencers). In je 'samplewindow' kun je dan kiezen tussen een sample, een VST instrument, midi-out, of gewoon allemaal als je wilt layeren. In een boxje kun je dan je midi-port, channel, bank en patch instellen.

Renoise kan ook een MIDI clock zenden.

Groetjes,

Dennis

Als labelmanager heb ik meerdere trackertracks van anderen afgemixed in m'n studio, vooral modplug, fruityloops en madtracker vond ik goed werken. In het verleden heb ik mijn eerste platencontract gescoord met een 4 track FT2 e.p. 8)

Modplug is niet bepaald mooi, maar je kan iig pluggins gebruiken om de boel goed op te leuken, het resultaat kan zelfs ervaren producers met open mond laten staan is mijn ervaring ...... :okdan:

Uiteindelijk ligt het allemaal aan diegene die achter de knoppen zit .... :geslaagd:

Inderdaad :D mp3's staan op m'n site (coolman specials 006)

even ontopic ... met een P75 zou ik niet beginnen aan modplug .... eerder FT2 idd.
Er staat mij iets bij van www.starbreeze.com als hun homepage of iets in die richting, maar deze gasten zijn profesioneel gegaan, dus kan je slechts games vinden denk ik.

Mocht het echt niet lukken dan heb ik ft 2.06 en 2.08 voor je ..... email staat op m'n site (heb visits nodig 8o) )

DJ Niel Depth of the Sounds Coolman Specials CS 006. Kan niks op je site vinden aan mp3's?

Origineel geplaatst door Niel
...met een P75 zou ik niet beginnen aan modplug .... eerder FT2 idd.
...wat dus in zou houden dat het kale DOS sneller is dan de WIN shit, aangezien er in MODPLUG-tracker exact dezelfde FT functie zit...

Origineel geplaatst door tnk
DJ Niel Depth of the Sounds Coolman Specials CS 006. Kan niks op je site vinden aan mp3's?
was uhn lokkertjuuuuuh... ij heb visituhrz noduuuuuch! 8o)

Maar dat wisten we toch allang? Alleen die GUI van Windows trekt al 50% van een P75.

Good point, maar ja, de industrie moet doorgaan. Er moet nieuwe hardware verkocht worden. Er moet geld verdient worden, of het allemaal wel veel sneller / beter in dos was maakt niet uit. De gulden / Euro die maakt uit!

Origineel geplaatst door tnk
Good point, maar ja, de industrie moet doorgaan. Er moet nieuwe hardware verkocht worden. Er moet geld verdient worden, of het allemaal wel veel sneller / beter in dos was maakt niet uit. De gulden / Euro die maakt uit!
'vooruitgang' noemt men dat... :frons:

Back