[gespot] andromeda

Origineel geplaatst door Catscan
Maar wat ben je dan uiteindelijk kwijt als je een btw nr. hebt+verzendkosten?....of is het te rijden?

hier ben ik ook zeer geïnteresseerd in...:engel:

Re: [gespot] andromeda

Origineel geplaatst door StiebZ
kweet niet wat zo'n beestje 2e hands mag kosten, deze is 3000 €

alesis andromeda

volg de link 'syntesizers'

Da's typisch thoma-okaze: veel te duur en bovendien nog een onvriendelijke en slechte service (vooral in Gent).

Wauw ik heb deze synth wel eens voor 2900 Euro gezien nieuw!!!!
Was een actie van MH

daar ik hem toen gekocht voor die prijs.:D :D en daar ben ik nog steeds heel blij mee

Maar wat ben je dan uiteindelijk kwijt als je een btw nr. hebt+verzendkosten?....of is het te rijden?

De prijs Excl. BTW staat er normaal gesproken overal bij daar maar zie nu inderdaad dat dat voor de Andromeda niet zo is (?). Maar goed, 16% BTW bij onze germaanse buren dus wordt dat 2790 / 1.16 = 2405 euro :P . Geen geld toch !??

Verzenkosten zijn bijna nihil, 6 of 12 euro, ligt eraan hoe zwaar het pakket is. Ik heb wel eens paketten besteld met een volume van 1m³ en dat kostte ook maar 6 euro. Laatst een PA versterker (zijn nogal zwaar) en die was wel 12 euro. Maar goed, daar hoef je het niet voor te laten :)

de Andromeda zit in een erg grote loodzware doos kan ik jullie meedelen!

hoe ook even de euro/dollar wisselkoers in de gaten en probeer het ijzer te smeden als het vuur het heetst is. Het is namelijk wel een geldig argument om te proberen af te dingen.

Origineel geplaatst door synthmann

de Andromeda zit in een erg grote loodzware doos kan ik jullie meedelen!

Ik kan jullie meedelen dat de andromeda van zichzelf een zwaare doos is en niet het papier eromheen

Toch droom ik elke dag van dit toestel !

Ik wacht nog maar even tot ik een betaalbare 2de hands vind (hopelijk niet binnen 10 jaar):confused:

Groeten,
dvdyck

Back