Welke standaard/statief voor 2 keys + laptop ?

CJ75

Using keys to open doors
Goedemiddag allemaal,

Ik ben op zoek naar een standaard/statief waarbij ik 2 midi-keyboards kan plaatsten, maar ook met nog een extra ‘etage’ voor een laptop.

Uiteraard heb ik op internet rondgekeken (Quiklok, Ultimate Support, Jasper, K & M, Stagg, etc. etc.) maar heb daar niet gevonden wat ik zoek:

Het is voor live gebruik, dus liefst zo licht mogelijk, makkelijk op en af te bouwen.

Zelf gebruik ik nu nog een stand van de APEX-serie van Ultimate, maar is te onpraktisch qua vervoer etc.

Misschien ben ik te ‘kieskeurig’ maar hebben jullie nog tips qua statieven wat betreft mijn ‘wensen’ ?

Thanks,

CJ

Misschien goed om dan te vermelden wat je níet bevalt aan bijv. de Jaspers stands? Aangezien zij makkelijk inklapbare, stevige dubbele statieven met laptop-optie hebben?

Attachments

• Jaspers.png
    Jaspers.png
    119,4 KB · Bekeken: 83
Dank voor jouw reactie Conso ! Ja die kwam ik ook tegen en die sprak mij wel het meeste aan ! Als ik niks 'beters' vind, ga ik voor die Jaspers.

Ik zag m niet bij Bax, wel bij Thomann. Wie weet is ie ook in een gewone muziekwinkel te verkrijgen.

Ik heb m'n Jaspers gewoon op hun eigen site besteld. Ik weet niet of het veel uitmaakt met Bax of Thomann, maar dan kun je wat makkelijker je eigen specifieke opties meebestellen.

Back