Imposcar 2 controller gezocht

Status
Please reply by conversation.

demian

Ojee
Zie ik dat er net een verkocht is op SF gisteren, was er al een tijdje in geinteresseerd.

Mocht iemand hem hebben en weg willen doen, heb ik interesse. :)

Die controller is aardig cool hoor. Ik zou daar zeker voor gaan als je het geduld heb daarvoor. Echt heel strak. Ik heb er ook aan gedacht om die combi een keer te kopen.

Nooit doorgezet omdat Synthese op een OScar wel een beetje vaag is tov andere subtractieve synths. Het is even zoeken allemaal op die bak. Maar daarom wel erg interessant weer.

Ik zal het in de gaten houden als ik er eentje ziet voorbij komen Demian.

Die controller is idd erg cool.. maar moeilijk te vinden en daarom misschien best wel prijzig..

De Behringer BCR2000 kun je ook een overlay voor maken.. en de ledring is natuurlijk best wel van toegevoegde waarde.

Hier een overlay voor een Alpha Juno/MKS-50 bv..
BCR2000_Alpha.png

Zoals je van me weet heb ik niets met vst, wat ik wel (van het net natuurlijk) heb begrepen dat die ImpOSCar zo goed klinkt dat (bekende) bezitters hun OSCar in de mottenballen (opslag) hebben gelegt.
En nog polyfoon ook.

Wat je ook kan doen Demian, (als je dat nog niet gedaan hebt tenminste) is GMedia/GForce mailen en gewoon vragen of ze toevallig er niet nog een paar achter in het magazijn hebben liggen die alleen maar ruimte inneemt, maar te weinig om er een webshop artikel voor aan te maken. Niet geschoten is......

Yes, ben er blij mee!

Maareuh, hoe groot is dat ding??

6162241133_c17ba841f7_b.jpg

Jeuz! ;D

gaaf! lijkt me iets van 100x30cm ofzo. Lekker ruim :)

Zeker lekker ruim, lekker uitnodigend.
Qua workflow en sound en aantal voices zou dit mijn Oscar moeten verslaan in theorie.
Binnenkort even een battle houden hier tussen de 2. :-)

Status
Please reply by conversation.
Back