Even voorstellen

Wallyman

Stamgast
Hoi,

Ik ben Walter, een Deep House, Tech House en Techno producer (hobby).
Ik ben gek op synthesizers zowel hardware als VST's.
Ik ga beginnen aan het reviseren van een Korg Polysix. Hij heeft een aantal dead keys en de batterij moet worden vervangen. Hij heeft geen batterijlekschade. Ik heb eerder een x0box gebouwd en een Roland Alpha Juno1 opgeknapt.

Grt, Walter

Hoi Walter,

Welkom op het forum. Ik heb toevallig een weekje of wat geleden een PolySix met precies zo'n euvel onder handen gehad. Ik heb uiteindelijk wat nieuwe contactrubbers weten te bemachtigen. Als schoonmaken niet meer helpt, laat maar even een PM achter, dan zoek ik even na waar ik ze vandaan had getoverd.

Bericht door een moderator:
Hoi Walter,

Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe die deep house tracks van je te posten. Ik ben erg nieuwsgierig.

Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Heel veel plezier hier!

Doc

Back