Hoor ik daar een galmveer?

En welke string-synth?
Persoonlijk zou ik de glitch-klikjes proberen weg te laten, voor ietsje meer eno-vibe.
1:25 ineens raar hard geluid.. Zonde!
2:00 whoo tangerine dream sequence met een 303, nice. twijfel soms een klein beetje over de tuning, maar dat heeft ook wel wat charmants.
3:20 ok ik hoor nu wat me toch een beetje stoort. In je baslijntje zit een grote sext, maar al je accoorden pakken een kleine sext. Om met mijn oud-leraar muziektheorie en solfège te spreken: "Ich had 't anders getaan".
sorry ik skip een klein stukje
12:50 lekkere orb-dub wordt het nu. Wat uit context getrokken vocal samples zouden het afmaken.
14:28 uhoh, tempo gaat omhoog, we gaan toch niet gabberen hè?
15:06 wat heerlijk om een kwartier te wachten voor je dat filter opentrekt, closure!
15:23 cocktease, wanneer krijg ik resonance?
15:40 yeah baby, bring it
16:00 excellent die tempoversnelling erbij, complimenten
16:15 not too sure about the "I wish I had an EMS" hier.
16:35 en verder en verder, ook goed.
je zou hier bijna wel mogen gaan beuken even.. maar prima van niet.
17:10 ok je merkte zelf gelukkig ook al dat het eigenlijk geen tijd was voor de stringbak
ik skip weer even een stukje (sorry)
20:00 - 21:20 duurt beetje lang
21:20 - 21:50 niet mijn favoriete geluid
Part II: 22:35
Intro is erg vermakelijk! Bouwt ook lekker op. Hoe alles galmt en resoneert werkt ook lekker uit.
Ik zit nu op 25:10 en ik ben nog steeds even vermaakt. Er komt iedere keer op het juiste moment wat leuks en nieuws om de hoek zetten. Ik houd van de vox sounds. Zelfde stringbak met formantfilter ofzo? Waar galm je die doorheen?
27:35 nog steeds 100% vermaakt. Keep going!!
29:00 weer niet zo'n fan van de SFX, maar van 1970's vintage tangerine dream zou ik het pikken, als je maar ook weer ophoudt.
29:51 thank the gods
30:00 jammer dat dat elektrische pianogeluid niet wat meer crunchy rhodes tremolo-sustain heeft.
31:40 word beetje verveeld van het gejengel in mijn stereobeeld
31:56 beter...
32:15 bellige geluidje precies waar de dokter een receptje voor had geschreven
35:15 And I'm still entertained
Part III 36:25
Ok leuk ritmespelletje met de delays so far.
Leuke ontwikkeling van het sequenced/arpeggiated geluid.
38:00 oeh, vertraging, die moest ook een keer komen natuuurlijk. Nog steeds vermaakt.
39:20 ik zou langzaam ietsje ontwikkeling willen horen
39:40 ok dat is iets, I suppose

40:20 - 41:00 creatieve desolutie
42:00 ben nog steeds vermaakt, maar het gaat weer een beetje te lang door.
42:10 wel leuk hoe ik zo af-en-toe beloond word met een hoog woodblock-bliepje dat er eerst niet was in het ritme.
42:45 ok dat ruimt even lekker op
43:05 yes! nieuwe informatie voor mijn pindabreintje om zich aan vast te grijpen!
44:10 ook dit geeft me nog niet echt het vertrouwen dat we ergens heengaan
skip een klein stukkie
45:30 I'm back! Zo te horen nog niks gemist, maar begint nu weer wat nieuws.
45:43 Beetje hard ouwe!
45:44 Je voelde 'em al

46:04 Surprise major chord! I like it. Is daarna gelijk weer weg. Boe!
47:01 Weer te lang van hetzelfde wmb.
47:30 Srsly, kappenou

47:48 Surprise dubstyle baskwintsprong niet genoeg om me niet dat hoge geluid zat te laten zijn.
49:00 nee maak het nou niet erger
Ok absoluut leuk en boeiend begin, mijn enige echte bezwaar is het stuk aan het einde en het geheel had in minder minuten gekund, of er had iets meer moeten gebeuren!
Part IV 52:00
Mijn stemming is nog 'afwachtend'. Ik vind dat snare/hihat-geluidje maar een beetje laf, ook qua timing trekt-ie wat raar.
53:00 nog steeds 'meh'.
54:00 ok er gebeuren dingen. Ik moet weer opletten nu! Beetje avant garde.
54:35 oh leuk, we refereren terug naar eerder in de set.
niet zoveel toe te voegen hier
ik sla even een klein stukje over.. het is nog steeds mooi, maar anders komen we er nooit doorheen
Part V 66:00
Hele lekkere bladerunner vibes.
66:35 Lovely sequence
67:00 oh yeah dat gitaargeluid erbij ook precies goed op zijn plaats!
68:00 heb het gevoel dat de sequence en de beat niet helemaal sync meer lopen, maar kan ook zijn dat de delay een beetje uit de maat loopt. Het remt me niet in me vermaken.
69:45 tweede sequentie die erdoorheenkomt ook lovely. Ik snap alleen niet, hoe de #$% doe je dit terwijl je ook die gitaarmelodie speelt? Hoeveel handen heb je?

72:00 De gitarist is de natuurlijke vijand van de keyboardenist, maar ik ben nog steeds blij met wat er allemaal gebeurt. Slay that axe, eugene.
73:43 ah, zo doe je dat. Snel gitaar opzij, effe wat draaien, dan verder met de bijl hakken! Okdan!
74:35 still not mad, though.
75:00 ok, nu begin ik er langzaam minder behoefte aan te krijgen
75:30 pestkop, had ik bijna mijn zin, but nooooo!
76:25 yes????
76:26 nooooo....
ok ik skip even voorbij de gitaarsolo nu.. srsly srry...
82:44 t*ring gast... Zelfs Miles Davis in zijn coke-dagen hield op een gegeven moment op met een solo!

83:00 ok nu wordt het een sound-effect, dat kan ik nog wel weer even hebben
83:35 maar gaat wel weer te lang door.
83:50 ahh rust
84:20 ander gitaargeluid, dus niet gerelateerd aan mijn eerdere klacht maar veel te droog. Niet erg op zijn plek.
84:55 vond je zelf ook zo te horen
85:09 oh, toch niet :/
skippabit
Zit nu op 89:55. Niet lelijk allemaal, maar mijn oren beginnen ook een beetje moe te worden.
90:15 ben dankbaar dat de hihat wegfadet. Die was ik kennlijk zatter dan ik dacht.
90:30 ok we blazen de tent uit met de stringbak. Valid!
90:55 goed, je refereert weer terug.
91:50 eigenlijk was het pirma geweest als je hier was gestopt. Beetje laat om nog met een wending te komen. Maar vermoedelijk wist je niet zeker dat je klaar was.
92:18 en ach, en de laz0r soundjes klinken wel lekker dus ik zal niet te hard klagen
ok en we komen nu langzaam inderdaad bij het einde.
Conclusie
Je bent vreselijk creatief! Ik ben erg benieuwd naar de opstelling die je hiervoor gebruikt hebt, en wat je hebt voorbereid voor je deze opname inging qua sequencers enzo.
Als je een keer in Zuid-Holland bent moet je me zeker eens een keer aanspreken om zoiets een keer in mijn speeltuin te komen doen, met videoregistratie erbij, deze performance was geweldig geweest met beeld erbij.