Chat functie?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik werd op de chat meestal genegeerd. Blijf er dus weg. Ik verspil al tijd genoeg ahah

haha gasten
sf chat is toch nogal een lowprofile niks aan de hand relaxte plek hoor
neem t allemaal met n korreltje zout, stelletje gekken hehe
we hebben gewoon n tijd wat anonieme idioten gehad en daar was t een reactie op. de ietwat dreigende vorm van de boodschap moet je echt niet zo serieus nemen hehe.
het is n warm bad hoor. t voelt echt als thuiskomen, sf chat. super eloquente vriendelijke heerschappen die zeer onbaatzuchtig ruimte bieden voor mensen hun eigenaardigheden en daar noooooooit een oordeel over hebben, serieus.
je telt alleen niet echt mee als je niet minimaal 2 elektron bakken hebt, geen sub37 hebt, geen nl4 hebt, geen pro2 hebt, geen juno60 hebt, geen VOX AC30 hebt zoals matthewleblom bv of sowieso geen buizenamps hebt die heel hard kunnen, niet minimaal 5 gitaren hebt en geen mening hebt over aluminium hoedjes.. maar verder word je al vrij snel geaccepteerd

edit: hoezo genegeerd lui :D.. wat een onzin hehe
dat geeft alleen maar aan dat er vaak lui zitten te idlen dan inderdaad dus wordt er mss niet altijd binnen 10 seconden op je gereageerd

En: nieuwe leden melden zich aan en het gaat gelijk over de chat functie. Dit is geen datingsite, alhoewel meetings worden georganisserd en daar is vrij gezellig. Ik spreek hier niet om te beoordelen maar ik vind het interessant hoe een input van buiten een grote beweging veroorzaakt terwijl de mensen die gewoon dagelijks hier komen weinig interactie hebben.

The world we live in.

Je mist er niks aan.....

OMG als ik eraan terug denk. Major Hostage, Trancemo6, Tyros1990 en al die halve zolen...
nee bespaar je de moeite lol

EDIT: shit dat was alweer zon bijna 10 jaar terug ofzo. Wat gaat de tijd snel soms.

Ik ben ook niet bijzonder rouwig ofzo. 't is maar een irc-kanaaltje. Ik vond het alleen een rare vorm van community building om het te ontmoedigen. Zet het dan gewoon uit :)

het is n warm bad hoor. t voelt echt als thuiskomen, sf chat. super eloquente vriendelijke heerschappen die zeer onbaatzuchtig ruimte bieden voor mensen hun eigenaardigheden en daar noooooooit een oordeel over hebben, serieus.
Nou, niet overdrijven hoor. }:|

Hoezo moet je weten met wie je chat? Ik hoef toch ook niet te weten wie anoniem op het forum lurkt?

Fatsoen? Vanwaar zou er uberhaupt een reden bestaan om met een andere nickname dan op het forum te chatten in een aan het forum gelinkt chat?

Je mist er niks aan.....

OMG als ik eraan terug denk. Major Hostage, Trancemo6, Tyros1990 en al die halve zolen...
nee bespaar je de moeite lol

EDIT: shit dat was alweer zon bijna 10 jaar terug ofzo. Wat gaat de tijd snel soms.

Je noemt dan ook situaties die zich al "10" (ik weet niet of het er 10 zijn, ik vermoed iets korter) jaar niet meer voor doen. :)
Bovendien denk ik dat Fjoesz de hoofdzaak al heeft genoemd. Neem het allemaal niet te serieus, dat is juist waarom die praat niet op het forum plaatsvind.....

Fatsoen? Vanwaar zou er uberhaupt een reden bestaan om met een andere nickname dan op het forum te chatten in een aan het forum gelinkt chat?

Laat ik voorop stellen dat ik nog nooit (of misschien 1x) in de SF irc chatroom ben geweest, maar ik vind het niet boeien of iemand wel of niet de zelfde naam heeft in een chat. Iemand kan op een ander forum ook weer een andere naam hebben. Daarbij gebruikt iedereen een 'handle', dus anoniem blijft het toch.

Voor de herkenbaarheid is het wel handig om de zelfde naam te gebruiken, maar vind het niet perse onfatsoenlijk als iemand dat niet doet. Wel onfatsoenlijk is het als de anonimiteit wordt misbruikt om te trollen.

Maar daar heb je ban's voor. Verder prima uiteraard wat voor regels er dan ook gehanteerd worden, het is mijn channel niet. :-)

er is uiteraard op zich niet zoveel mis mee
er werd een tijde wat anoniem gereld, das alles
het onderwerp had nu ook kunnen zijn: BBQ-en op gas is voor meisjes en moeders

Ik werd op de chat meestal genegeerd. Blijf er dus weg. Ik verspil al tijd genoeg ahah

Ik word al meer dan 10 jaar genegeerd in de chat, maar ik geef niet op...

Ik ben nu zover dat er soms iemand hallo zegt als ik binnenkom, maar dat is pas sinds het laatste half jaar, dus ik weet nog niet zeker of dit blijvend is. Aan mij zal het iig niet liggen.

Verder is het echt harstikke leuk hoor, die chatbox.

Je noemt dan ook situaties die zich al "10" (ik weet niet of het er 10 zijn, ik vermoed iets korter) jaar niet meer voor doen. :)

Onze vriend B (Tyros dus) was hier voor het laatst in 2010 zag ik via de zoekfunctie.

Een (voor mij) onverwacht resultaat van die zoekopdracht was dat ik zag dat hij hier drie jaar actief is geweest. Ik was zelf mod in die tijd en voor mijn gevoel was het veel korter, maar goed, zo zie je maar weer...

Chatroom lijkt zoveel op darkroom....voor je het weet wordt je door een anonieme lurkur digitaal betast...

Bij mij werkt hij ook. Maar volgens mij mis je niet veel...

Chat by Mibbit.comChat by Mibbit.com#synthforum (7)Close tab
17:02 <irc.ca.us.mibbit.net> *** Looking up your hostname...
17:02 <irc.ca.us.mibbit.net> *** Found your hostname (cached)

Dat gesprek was van oktober 2014 of ik heb een deja-vu....de chat dus :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back