klinkske
boeketje voor de vrouw
Ik werd op de chat meestal genegeerd. Blijf er dus weg. Ik verspil al tijd genoeg ahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idem ditto. Maar geeft niets, die pad is voor anderen gelegd.Ik werd op de chat meestal genegeerd. Blijf er dus weg. Ik verspil al tijd genoeg ahah
.. wat een onzin hehe
. Koffie kwam via m'n neus weer naar buiten...
Nou, niet overdrijven hoor.het is n warm bad hoor. t voelt echt als thuiskomen, sf chat. super eloquente vriendelijke heerschappen die zeer onbaatzuchtig ruimte bieden voor mensen hun eigenaardigheden en daar noooooooit een oordeel over hebben, serieus.

Hoezo moet je weten met wie je chat? Ik hoef toch ook niet te weten wie anoniem op het forum lurkt?
Je mist er niks aan.....
OMG als ik eraan terug denk. Major Hostage, Trancemo6, Tyros1990 en al die halve zolen...
nee bespaar je de moeite lol
EDIT: shit dat was alweer zon bijna 10 jaar terug ofzo. Wat gaat de tijd snel soms.

Fatsoen? Vanwaar zou er uberhaupt een reden bestaan om met een andere nickname dan op het forum te chatten in een aan het forum gelinkt chat?
Het misogynisme druipt er helaas wel vanaf ja, mag misschien nog wel een waarschuwing bijhet onderwerp had nu ook kunnen zijn: BBQ-en op gas is voor meisjes en moeders

Ik werd op de chat meestal genegeerd. Blijf er dus weg. Ik verspil al tijd genoeg ahah
Je noemt dan ook situaties die zich al "10" (ik weet niet of het er 10 zijn, ik vermoed iets korter) jaar niet meer voor doen.![]()
Ik heb wel interesse in de bbq....

Bij mij werkt hij ook. Maar volgens mij mis je niet veel...
Chat by Mibbit.comChat by Mibbit.com#synthforum (7)Close tab
17:02 <irc.ca.us.mibbit.net> *** Looking up your hostname...
17:02 <irc.ca.us.mibbit.net> *** Found your hostname (cached)