de vakantie is weer voorbij en ik ga weer verder met opruimen en uitdunnen.
moet drastisch inkrimpen, dus er komt nog meer aan!
beginnen met een stapeltje rack spullen
ik heb alles getest en nagelopen.
roland s330 1u racksampler met muis systeemdisks en manual, zonder beeldscherm
fijne sound! 75
emu esi 32 2u racksampler met scsi, en efx/sub out kaart, en ik dacht maximaal geheugen
heeft op dit moment een voedingsprobleem, 12 v ligt eruit. mag zo weg voor 30
als het me lukt om m te fixen, : 50
spl vitaliser stereo. om je gruizige opnames op te krikken en/of je bass te verdikken/ verzwaren
paar knoppen kraken (alleen als je er aan draait) wegens langdurige stilstand en heeft wat rackschade.
voor de rest helemaal ok 50
yamaha PG-1 pre amp / para eq / spring reverb met bijbehorend voetpendaal. kwaliteits vintage ding met gebalanceerde uitgang, clean en distort channel/ HP,LP,PEQ filter om lekker te sweepen en een verengalm dus 100
behringer composer MDX2200 stereo/dual mono compressor . 1 knopje is afgebroken, is wel te bedienen. werkt prima voor de rest, alleen sidechain heb ik niet uitgeprobeerd 40
home made mono parametrische eq (niet door mij gemaakt) super netjes gebouwd, heeft 3 banden en HP LP filter, destijds heb ik de banden gesplitst naar 2 uitgangen: 1x2banden en 1x1band +hp lp.
enkel de bypass switch doet raar, doet het prima verder 30
digitale delay waarvan een vorige eigenaar het merk heeft verwijderd
zeker yoko of alecto oid.
werkt niet. soms heel zwakjes.. 15
vanavond zal ik wat foto's uploaden en er komt dus nog meer aan
moet drastisch inkrimpen, dus er komt nog meer aan!
beginnen met een stapeltje rack spullen
ik heb alles getest en nagelopen.
roland s330 1u racksampler met muis systeemdisks en manual, zonder beeldscherm
fijne sound! 75
emu esi 32 2u racksampler met scsi, en efx/sub out kaart, en ik dacht maximaal geheugen
heeft op dit moment een voedingsprobleem, 12 v ligt eruit. mag zo weg voor 30
als het me lukt om m te fixen, : 50
spl vitaliser stereo. om je gruizige opnames op te krikken en/of je bass te verdikken/ verzwaren
paar knoppen kraken (alleen als je er aan draait) wegens langdurige stilstand en heeft wat rackschade.
voor de rest helemaal ok 50
yamaha PG-1 pre amp / para eq / spring reverb met bijbehorend voetpendaal. kwaliteits vintage ding met gebalanceerde uitgang, clean en distort channel/ HP,LP,PEQ filter om lekker te sweepen en een verengalm dus 100
behringer composer MDX2200 stereo/dual mono compressor . 1 knopje is afgebroken, is wel te bedienen. werkt prima voor de rest, alleen sidechain heb ik niet uitgeprobeerd 40
home made mono parametrische eq (niet door mij gemaakt) super netjes gebouwd, heeft 3 banden en HP LP filter, destijds heb ik de banden gesplitst naar 2 uitgangen: 1x2banden en 1x1band +hp lp.
enkel de bypass switch doet raar, doet het prima verder 30
digitale delay waarvan een vorige eigenaar het merk heeft verwijderd
zeker yoko of alecto oid.werkt niet. soms heel zwakjes.. 15
vanavond zal ik wat foto's uploaden en er komt dus nog meer aan