• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

s-330, vitalizer, parametrische eq en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soul C

gecalibreerde soul augurk
de vakantie is weer voorbij en ik ga weer verder met opruimen en uitdunnen.
moet drastisch inkrimpen, dus er komt nog meer aan!

beginnen met een stapeltje rack spullen :okdan:
ik heb alles getest en nagelopen.

roland s330 1u racksampler met muis systeemdisks en manual, zonder beeldscherm
fijne sound! 75

emu esi 32 2u racksampler met scsi, en efx/sub out kaart, en ik dacht maximaal geheugen
heeft op dit moment een voedingsprobleem, 12 v ligt eruit. mag zo weg voor 30
als het me lukt om m te fixen, : 50

spl vitaliser stereo. om je gruizige opnames op te krikken en/of je bass te verdikken/ verzwaren
paar knoppen kraken (alleen als je er aan draait) wegens langdurige stilstand en heeft wat rackschade.
voor de rest helemaal ok 50

yamaha PG-1 pre amp / para eq / spring reverb met bijbehorend voetpendaal. kwaliteits vintage ding met gebalanceerde uitgang, clean en distort channel/ HP,LP,PEQ filter om lekker te sweepen en een verengalm dus 100

behringer composer MDX2200 stereo/dual mono compressor . 1 knopje is afgebroken, is wel te bedienen. werkt prima voor de rest, alleen sidechain heb ik niet uitgeprobeerd 40

home made mono parametrische eq (niet door mij gemaakt) super netjes gebouwd, heeft 3 banden en HP LP filter, destijds heb ik de banden gesplitst naar 2 uitgangen: 1x2banden en 1x1band +hp lp.
enkel de bypass switch doet raar, doet het prima verder 30

digitale delay waarvan een vorige eigenaar het merk heeft verwijderd :D zeker yoko of alecto oid.
werkt niet. soms heel zwakjes.. 15

vanavond zal ik wat foto's uploaden en er komt dus nog meer aan:okdan:

wat plaatjes:

Attachments

• DSC_0266.jpg
    DSC_0266.jpg
    73,8 KB · Bekeken: 164
  • DSC_0268.jpg
    DSC_0268.jpg
    59,5 KB · Bekeken: 163
  • DSC_0269.jpg
    DSC_0269.jpg
    73,8 KB · Bekeken: 175
  • DSC_0270.jpg
    DSC_0270.jpg
    77,7 KB · Bekeken: 158
  • DSC_0272.jpg
    DSC_0272.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 163
heb ook nog een protheus 2 liggen, de orchestrale module. ooit een andere voeding ingezet en daarna dicht getaped.. frontje is echter nog supernetjes 40 foto volgt nog

Attachments

• DSC_0278.jpg
    DSC_0278.jpg
    57,5 KB · Bekeken: 166
  • DSC_0279.jpg
    DSC_0279.jpg
    58,6 KB · Bekeken: 141
  • DSC_0280.jpg
    DSC_0280.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 165
nieuwe ronde nieuwe prijzen

fijne sound! 65

behringer composer MDX2200 stereo/dual mono compressor . 1 knopje is afgebroken, is wel te bedienen. werkt prima voor de rest, alleen sidechain heb ik niet uitgeprobeerd 35

home made mono parametrische eq (niet door mij gemaakt) super netjes gebouwd, heeft 3 banden en HP LP filter, destijds heb ik de banden gesplitst naar 2 uitgangen: 1x2banden en 1x1band +hp lp.
enkel de bypass switch doet raar, doet het prima verder 25

digitale delay waarvan een vorige eigenaar het merk heeft verwijderd zeker yoko of alecto oid.
werkt niet. soms heel zwakjes.. 10

Emu protheus 2 de orchestrale module. ooit een andere voeding ingezet en daarna dicht getaped.. frontje is echter nog supernetjes , technisch alles goed 35

komt bij een Hill minimix 16:2 rackmixer met oa 16 kan, 4 aux, fullsize faders.
wegens inkrimping heb ik m niet meer nodig als sub mixer 60

schopperdeschop:
nieuwe ronde nieuwe prijzen

fijne sound! 60

behringer composer MDX2200 stereo/dual mono compressor . 1 knopje is afgebroken, is wel te bedienen. werkt prima voor de rest, alleen sidechain heb ik niet uitgeprobeerd 30

enkel de bypass switch doet raar, doet het prima verder 22,50

digitale delay waarvan een vorige eigenaar het merk heeft verwijderd zeker yoko of alecto oid.
werkt niet. soms heel zwakjes.. 10

Emu protheus 2 de orchestrale module. ooit een andere voeding ingezet en daarna dicht getaped.. frontje is echter nog supernetjes , technisch alles goed 35

komt bij een Hill minimix 16:2 rackmixer met oa 16 kan, 4 aux, fullsize faders.
wegens inkrimping heb ik m niet meer nodig als sub mixer 55

de proteus2 staat even gereserveerd

over de hill audio minimix kan ik nog melden dat de hoofdtelefoon uitgang niet werkt.

ik denk er ook over om m'n roland d50 en korg prophecy weg te doen, in de huidige staat 150 het stuk.
de d50 heeft behoorlijk gebruikssporen en een aantal toetsen werkt niet
de prophecy is ook in gebruikte staat en de outputs moeten opnieuw gesoldeerd. uitgang momenteel via hoofdtelefoon uitgang.
voor de rest fantastische instrumenten natuurlijk, echte classics en afgezien van de genoemde problemen klinken ze nog als nieuw ;)
mocht ik er nog aan toe komen om ze zelf te fixen in de komende tijd, gaat de prijs wel wat omhoog

de d50 en de prophecy staan toch wel een beetje in de weg .. mogen samen weg voor 275 8~
er zit dus wat werk aan , maar sonisch niks mis mee =2 classics voor de prijs van 1

de para eq gereserveerd,

rest nog de behringer compressor voor 25 lekker rauw ding en de digitale delay in de winterslaapstand die echter nog niet gerookt heeft- 7,50

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back