• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Octatrack & FMR RNLA 7239

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jwiering

Stamgast
Hallo luitjes!

De zomerse gearkriebels zijn weer komen opdagen en daarom verkoop ik wat om weer wat anders te kopen.

Elektron Octatrack €950,-
De Octatrack gekocht, maar gebruik hem te weinig ondanks de mogelijkheden. Ik houd niet van stof happende gear en heb geld nodig voor een hardware sequencer dus deze mag er uit. Is in onberispelijke staat, geen krasje niets, komt met alle originele toebehoren: doos, originele rood/zwarte elektron usb-kabel (jaja!), SD-kaart en nog wat ongeactiveerde sample packs.

FMR RNLA 7239 hardware compressor/limiter €200,-
De FMR RNLA is een fijne, makkelijk te gebruiken, kleurende compressor/limiter. De RNLA heeft op de master-buss gezeten van mijn analoge setup. Het effect is fijn, maar kan op het moment het geld beter gebruiken voor de aankoop van een hardware sequencer. De RNLA komt inclusief alle originele toebehoren en nog 2,5 jaar garantie bij Thomann.

Beide op te halen en uit te testen in Amsterdam, verzenden eventueel ook mogelijk.

Wat betreft de Octatrack: het gaat hier om de nieuwere versie waar de verf niet meer zo los komt als bij de eerdere versie. Tevens zit er nog 2 jaar garantie op via Bax-Shop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back