USB isolator

Status
Please reply by conversation.
Ik zoek een usb-isolator.
Mijn nieuwe pc veroorzaakt een groundloop en stopcontacten, usb-interfaces en kabels wisselen helpt allemaal niet. Op amazon zijn er wel, maar ze komen steeds van America.

Tijdens het muziek heb ik er weinig tot geen last van. Wanneer ik een game start en deze door mijn active monitoren laat afspelen ontstaat er een digitale ruis die best luid wordt en die aanwezig blijft wanneer ik de volume op 0 draai.

Thanx Turbo. Heb er 1 besteld, ik meld me terug als ik het getest heb. Daarnet nog even alles naar een andere kamer versleept en daar getest maar ook geen verschil. Wat ik wel merk is dat als ik de stekkers van mijn toestellen wissel, de brom niet verdwijnt maar wel minder luid is.

je kunt ook een di gebruiken naar je actieve speakers toe, ik neem aan dat die xlr ingangen hebben?
Die hebben meestal een ground isolator..b.v een art dti of zo..die heeft meteen ook tulp,jack en xlr in en uit

de monitors zijn KRK Rokit6 boxen met XLR ja, maar mijn soundkaart roland quadcapture heeft geen XLR uitgangen, dan zou ik andere kabels moeten kopen, jack naar XLR. De soundcard heeft wel een groundlift schakelaar, is dat dan hetzelfde?

Ben er trouwens net in geslaagd om de brom weg te krijgen door de pc op een ander stopcontact aan te sluiten als de actieve luidsprekers. Maar nu is die isolator toch besteld, ben wel benieuwd of die het probleem ook had opgelost.

ja die groundlift zou het op kunnen lossen,probeer dat eens?
DI boxen zijn om van ongebalanceerd ts jack of tulp naar gebalanceerd te gaan xlr of trs jack.
.

De groundlift stond eigenlijk steeds aan...als ik hem uitschakelde werd de brom alleen erger.
Nu zit de pc dus op een ander stopcontact en is alles opgelost. Als ik de groundlift nu afzet krijg ik een heel lichte brom maar veel minder erg als voordien, als hij aanstaat is er niks meer te horen :D
Bedankt voor de hulp!

Ik zoek een usb isolator. M'n Microbrute piept als ie usb is aangesloten. Groundloopnoise. Waar kan je die kopen in Nederland? Bij Mediamarkt zie ik het niet. Op de site hierboven betaal je flink tax en verzendkosten.

Status
Please reply by conversation.
Back