MemoryMoog voeding - tip

John

Stamgast
Tip voor MM gebruikers die de ventilator te veel herrie vinden maken en de voeding te veel vreet. http://www.synthtaste.de/ bouwt niet alleen de voeding om, maar blijkt ook een goed alternatief voor het tikkende MM keyboard te hebben.

Dat klinkt interessant. De PC-ventilator in dat ding is inderdaad nogal aanwezig. Van de toetsen heb ik niet zo'n last eerlijk gezegd.

Ik laat volgend jaar mijn MM door ze voorzien van nieuwe voeding. Heb al vele jaren geleden een gewone vent er in gezet, maar ben dat geblaas meer dan zat.
Dit bericht kreeg ik van ze terug, weet je gelijk de prijs.

It is recommended to do the installation here in Bochum. I do not cover any risk or damages done by customer installations.

The SYNTHTASTE PSU for the MM takes half the wattage than the original PSU and stays cool. No fan is required.
The PSU is 450,-€ plus installation, 2,5hrs i.e. 255,-€. Additional durability test of about 10hrs is included.
You can deliver the MM on one day and pick it up the next day, because I have to be sure that everything works fine and want 100% customer satisfaction.

I also fit a semi weighted keyboard into the MM - it has been used for the Andromeda and several Waldorf keyboards and is best quality and playability.

Ok, moet er wel een keer een vakantie omheenplannen dus. Zou dit ook met een LAMM werken? Lijkt me wel.

zeker weten, ik heb ook een LAMM. En, dag een brengen, mooie kroeg opzoeken, slapen en dan weer ophalen.

Back