Het grote Synthforum Verhaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chrizz

.
In navolging van de tread waar mensen steeds een ander woord op het vorige woord verzinnen:

ta ta ta ta:

Een verhaaltje.

Ik begin met een zin (mogen ook 2 of 3 zinnen zijn) , daarna gaat de volgende persoon erop verder. De zinnen moet aan een paar eisen voldoen:

1. Er moeten minstens 8 woorden worden geschreven
2. Niet om de 2 minuten posten, laat andere mensen ook aan de beurt komen.
3. Niet teveel onzin, de zinnen moet goed aansluiten op de volgende. VB:

Henk liep in de stad. Plotseling hoorde hij iets, het was een..

motorrijder met pech, henk kon z'n ogen niet geloven, het was z'n vader die..

4. Het verhaal moet ook over een persoon gaan:

Naam persoon: Brutus Stokvis
Leeftijd: 32

Verdere gegevens mag je zelf verzinnen :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik begin het verhaal met:

Brutus werd wakker, hij wist niet waar hij zich bevond. Langzaam drong het tot hem door hij bevond zich in..

Laatst gewijzigd:
...hoe origineel weer zeg... kweet niet of deze ook zo hard zal lopen als die van Napalmman maar goed...

----------------------------------------------------------------------------------------------

hij bevond zich in het dames toilet met een playboy in zijn rechterhand en zijn...

Origineel geplaatst door 6 trak
hij bevond zich in het dames toilet met een playboy in zijn rechterhand en zijn...
303 in de andere hand. Plots herinnerde hij zich dat er een goede synth van Yamaha bestond, maar ...

...die zijn niet makkelijk te verkrijgen en zijn bovendien heel oud. Maar gelukkig....

Origineel geplaatst door C-Code
vette rode sh101 MET modulatie grip, daarom zei hij tegen mono poly

Doe mij maar zo'n geil rood monster en stuur um maar op naar....

Origineel geplaatst door Arv
..lijst met heel veel mooie ouwe gear, maar zoals gewoonlijk erg..

duur en overprijsd, waardoor hij Mono bedankte voor zijn afzetterij en zijn weg vervolgde richting....

Origineel geplaatst door chrizz
amsterdam waar z'n broer buster woonde. Hij belde aan en..

...toen Senso met zijn sjaggie in zijn mond de deur opendeed realiseerde Brutus zich dat hij de verkeerde deurbel had ingedrukt, wat echter een uitermate gunstig toeval zou blijken. Want het zou niet lang duren voordat....

Origineel geplaatst door shortwave
duur en overprijsd, waardoor hij Mono bedankte voor zijn afzetterij en zijn weg vervolgde richting....
een cursus mensen afkatten, waar de moderators geen zin in hebben en toen was het verhaaltje uit. :smeris:

...toen Senso met zijn sjaggie in zijn mond de deur opendeed realiseerde Brutus zich dat hij de verkeerde deurbel had ingedrukt, wat echter een uitermate gunstig toeval zou blijken. Want het zou niet lang duren voordat....
het kwartaal einde weer voor de deur staat en dan..

is het een kwestie van de oudhollandsche schep tevoorschijn halen en het geld binnen scheppen.
Phew, dat viel dan toch nog alles mee, maar wacht ns effe......

Origineel geplaatst door sander
... helaas van z'n broer niet thuis. Maar aangezien hij nu toch in Amsterdam is, dan maar effe naar de.......

....Bulldog, in de hoop daar 'n valse hond te kunnen scoren die lekker te sampelen is, maar helaas bleek.....

gemmetjes post moet ff vergeten worden.
en uiteindelijk zet ik het verhaal wel in elkaar en post ik het in een aparte tread. dus de zinnen die niet leuk of goed zijn haal ik eruit

------------------------------------------------------------------------------
verder met deze:

is het een kwestie van de oudhollandsche schep tevoorschijn halen en het geld binnen scheppen.

Origineel geplaatst door gemmetje
....ja, vergeet mij maar............

sorry, je post kwam een beetje erg laat
das eigenlijk ook het nadeel van deze tread:(
------------------------------------------------------------

...en mijn nadeel, zit hier achter dat traaaaage isdn.........

maar excuses dat ik de lijn verstoord heb.

Origineel geplaatst door gemmetje

...en mijn nadeel, zit hier achter dat traaaaage isdn.........

maar excuses dat ik de lijn verstoord heb.

Ja, zullen we weer verder, want ik wil weten hoe het verhaal afloopt!! :smeris: :geslaagd:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back