Ik heb wat klein spul hier liggen wat weg mag. Sommige dingen heb ik pas via SF aangeschaft, maar niet aan toe gekomen...
Akai MPK Mini eerste versie izgs incl. usb kabel en doos €40,-
Korg Nanokontrol 2 wit izgst incl. usb kabel en doos €20,-
Novation Nocturn izgst. incl. usb kabel en doos €25,-
Alesis Q49 midi keyboard izgs incl. originele doos €20,-
MAM Map1 arpeggiator incl. adapter €100,-
Korg Monotribe met ingebouwde midi in (door SF-er gedaan) heb alleen het idee dat daarna de touchstrip het niet meer deed, nooit echt uitgetest, maar via midi werkt hij perfect. Verder nog heel netjes incl. originele doos. Vanwege de misschien niet werkende touchstrip €100,-
NI Retro Machines (over te zetten op jou NI account) €25,-
NI Molekular (over te zetten op jou NI account) €70,-
TC-Helicon Voicelive Touch, gekocht hier op het forum, even uitgeprobeerd, toen de Touch 2 gekocht. Deze versie 1 ziet er wat gehavend uit (hebben wat stikkers opgezeten van de vorige eigenaar, maar werkt verder goed en alles is zichtbaar. De vorige eigenaar zegt dat de USB het niet doet, heb ik niet uit geprobeerd verder. incl. originele doos, excl. adapter. Ik heb er 90 euro voor betaald, mag weg voor €75,-
Behringer Micromix MX400 (2 stuks) €15,- per stuk
Behringer Hoofdtelefoon versterker MA400 €15,-
AKG Perception 200 izgst incl. flightcas en shokmount €60,-
Dan heb ik hier nog een splinternieuwe Roland KC-150 staan. 3x gebruikt als monitor. Staat hier nu te verstoffen. Mag evt weg voor €199,-
Akai MPK Mini eerste versie izgs incl. usb kabel en doos €40,-
Korg Nanokontrol 2 wit izgst incl. usb kabel en doos €20,-
Novation Nocturn izgst. incl. usb kabel en doos €25,-
Alesis Q49 midi keyboard izgs incl. originele doos €20,-
MAM Map1 arpeggiator incl. adapter €100,-
Korg Monotribe met ingebouwde midi in (door SF-er gedaan) heb alleen het idee dat daarna de touchstrip het niet meer deed, nooit echt uitgetest, maar via midi werkt hij perfect. Verder nog heel netjes incl. originele doos. Vanwege de misschien niet werkende touchstrip €100,-
NI Retro Machines (over te zetten op jou NI account) €25,-
NI Molekular (over te zetten op jou NI account) €70,-
TC-Helicon Voicelive Touch, gekocht hier op het forum, even uitgeprobeerd, toen de Touch 2 gekocht. Deze versie 1 ziet er wat gehavend uit (hebben wat stikkers opgezeten van de vorige eigenaar, maar werkt verder goed en alles is zichtbaar. De vorige eigenaar zegt dat de USB het niet doet, heb ik niet uit geprobeerd verder. incl. originele doos, excl. adapter. Ik heb er 90 euro voor betaald, mag weg voor €75,-
Behringer Micromix MX400 (2 stuks) €15,- per stuk
Behringer Hoofdtelefoon versterker MA400 €15,-
AKG Perception 200 izgst incl. flightcas en shokmount €60,-
Dan heb ik hier nog een splinternieuwe Roland KC-150 staan. 3x gebruikt als monitor. Staat hier nu te verstoffen. Mag evt weg voor €199,-