Creatieve ideen voor inzet Liquid Mix LM16

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Vergeet altijd dat ik hem nog heb aangezien ik er heel weinig mee heb gedaan (en mijn computer in een andere kamer staat dan mijn studio, de lm32 dus ook ivm firewire). Best jammer, want wat ik me kan herinneren vond ik de emulaties wel heel goed klinken.

Enniewees, 64bit OS en LM32 werkt niet fijn samen, maar zat te denken aan manieren om de lm32 standalone als (semi) realtime effect te gebruiken in de studio. Iets van een heel bescheiden computertje (met xp of oudere windows-versie) met klein schermpje ofzo. Het gaat me dan niet om hele ketens van compressor- en eq emulaties onder elkaar, maar telkens 1 (of desnoods 2) emulaties realtime.

Het mag allemaal geen drol kosten, dus een acceptabel geluidskaartje (anders weer een beetje zonde van de audio kwaliteit) moet qua kosten wel de hoofdmoot zijn.. en hoe kleiner/handzamer hoe beter.

Synth bijt hond staat ik Lutjebroekerdam en vraagt zich af: hoe zou u dit aanpakken??

:mega:

ik zou als een speer lutjebroekerdam verlaten en nnar knollendammergeest verkassen.
daar aangekomen even op MP een supergoedkope dualcore zoeken, bij de kringloop voor 10,- een flatsrceen kopen, en ook even op MP zoeken naar een goedkoop usb geluidskaartje.
dan XP_ erop zetten, ( eerdere versies zijn niet aan te raden, en vista ook zeer zeker niet)

als hij firewire is, ook even zoeken naar een goedkoop FW kaarje ( bij de kringloop uitgeest ( daar issie weer) kosten deze 2,50)

en dan gaaan met die hap...:mega:

:koffie:

bij mij werkt LM32 helemaal top onder 64 OS?. heb je wel een texasinstruments chipset op je firewire?

Zat eigenlijk te denken aan een diy projectje obv van een arduino/raspberry pi achtig iets maar dan met firewire support (dat wordt volgens mij al lastig).

Ook maar eens proberen of de lm32 aan mijn fireface800 hangen werkt (echt geen idee).

Idd.. wat marco zegt. :)

Ik heb em net weer eens geïnstalleerd daar er een firewirepoort is vrijgekomen.
Hij werkt gewoon prima op windows 7x64 hier :)

je moet idd wel de Legacy FireWire driver gebruiken

Back