Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gecommuniceerd met de engineer wat je verwachtingspatroon was. Heb je de masters beide op verschillende installaties afgespeeld en hoe klonk het toen? Zou zomaar kunnen dat toen de master van de engineer ineens wel beter bleek te klinken.Ik heb een aantal keren mastering door een professional laten doen, welke slechter waren dan mijn eigen software masters. Het hangt er dus ook enorm van af wie het doet. Maar volgens mij kan je prima resultaten krijgen met Ozone.
Kan je eens duidelijk zijn? Wat kan de reden zijn voor een re-master van een subjectieve luisteraar? of is dat gewoon een klant is koning verhaal?

Dan heb je waarschijnlijk niet goed gecommuniceerd met de engineer wat je verwachtingspatroon was. Heb je de masters beide op verschillende installaties afgespeeld en hoe klonk het toen? Zou zomaar kunnen dat toen de master van de engineer ineens wel beter bleek te klinken.
Heb je de mastering-engineer op de hoogte gebracht van het feit dat je niet tevreden was en heeft hij toen de master voor je aangepast? Als je dat niet hebt gedaan dan vindt ik het wel een heel erg kort door de bocht conclusie. Als de engineer geen remaster wilde doen, dan klopt dat ook niet en vindt ik dat je deze man geen professional mag noemen.
Moderne mastering is geen wetenschap, er is niet een universele manier om juist te masteren. Daar komt smaak bij kijken. De taak van een mastering engineer is dan ook om mee te denken met de smaak van de klant.