Hulpvraag: wil iemand alpha juno golfvormen opnemen ?

Oeps, Okey Niels,, Ik heb er iets van gemaakt,,
't is niet zo groot in filesize,, 't is wel in 48Khz,, Effe geduld voor de upload !!

En Sorry Enzo.F als ik je wil voorbij springen,, :)

Hier al snapshots..
Snap110.png

Snap835.png

Tot sevens,,

Octaven zijn een beetje aan de lage kant, vooral voor de subs en de timing is kort maar hier kan ik wel iets mee.
Super bedankt !

Een langere 10 sec versie van de noise ik wel nog heul graag willen :okdan: ! Die mag gewoon hard.

Okey, upload van een lange noise is buzy,, effe geduld,,

Wel een beetje rekening houden, met de gebruikte hardware en audiocards hé Niel,
De hoogte qualiteit kan ik maar met een profire 2626,,

Nu is alles door een ADA 8000 en falcon LEM mixboard.. Anders moest ik teveel veranderen,

hmmm, ik had mss wel ineens de ADA8000 z'n ingang kunnen opnemen,, zonder mixboard,,
Of nog beter,, de juno out, direct in de profire 2626 geplugt,,

Dus tja, anders doe ik het de komende werkweek wel eens opnieuw

Al de insert effecten en equ's zouden toch moeten hebben afgestaan,,

Als ik met mks50 nog wat kan betekenen dan hoor ik het graag via PB!

Hey Niel,, Ik heb het nog eens over gedaan met de Juno direct in de Profire 2626, Da's toch nog iets anders,,

http://www.stephenm.be/sf/Juno-Profire2626_04.rar

En Enzo F,, mss kun je best jou versie ook eens maken ?? Ik heb geen idee of de mijne echt als referentie kan dienen,,
De mijne is op 128 BPM, PWM: 128 en PWM Rate: 64

Snap111.png

Snap112.png

Laatst gewijzigd:
Oeps, Ja, Ik zal het nog eens overdoen, maar niet meer deze avond.,,

Ik heb je jpg voorbeeld niet echt gevolgt,,

En ja, Die kan nog getuned staan,, Ik zal 'm 1 octaaf hoger laten starten, Ik zal 'm dan eens helemaal instellen zoals je snapshot,,

Sorry hiervoor,,
Ik was er wat te snel mee gestart, eens ik 't ongeveer snapte wat je zocht,, :)

EDIT:

Okey, Ik heb je vraag nog eens heel goed gelezen,, Stap voor Stap begrijp ik het nu,, 't is zeker niet m'n specialiteit, maar ik ga het zeker nog is opnemen,,

Tot later,,

Laatst gewijzigd:
Back