MFB 522 kapot

Ik heb vorig jaar een MFB522 aangeschaft. Dat ding is leuk, klinkt gewoon goed, werkte zoals ik verwacht had, helemaal goed.

Heb hem een halfjaartje opzij gelegd. Ik plug hem deze week opnieuw in en als ik hem probeer aan te zetten doet hij gewoon zachtjes 'plof' in mijn boxen. De ledjes gaan een fractie van een seconde aan, maar de unit blijft uitgeschakeld.

Ik had op dat moment enkel 1 stereokabel aangesloten naar mijn mixer. Dit ter info.

Shit.

Ok. Als ik de plug van de adapter naar één kant wiebel gaat hij aan en blijft hij ook aan. Tot ik de plug weer los natuurlijk.

Fijn, dan ligt het dus enkel aan die connectie. Ik ken echt niet veel van electronica, maar dat kan ik wel fixen.

Voel me best wel noob, dat ik daar zelf niet aan dacht. Ben er een tijdje uit geweest. Die interne troubleshooting zit onder het stof.

Bedankt!

Je mag altijd ff in Dordrecht langskomen als je er zelf niet uitkomt of niemand in de buurt hebt.

Bedankt. Dit kan ik zelf wel repareren. En het mag inderdaad allemaal wel wat steviger. Grootste nadeel van de MFB lijn, zo blijkt. Vreemd dat hij van gewoon stil te staan kapot ging alleszins. Er moet vast eens iets tegen gevallen zijn als de adapterplug nog inzat.

Back