• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SOUNDS VOOR OUDE SAMPLERS!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Beste SF-leden,

Ik heb een gigantische curver-bak met floppies met sounds voor samplers (en een paar synths)

Het gaat om een paar honderd(!) 3,5" DD diskettes.

Het zijn o.a. veel kopieën, maar er zitten ook veel originele libraries tussen.

Ik wil graag de interesse peilen, waarna ik voor de belangstellenden foto's kan maken.

Verderzou ik graag, daar ik niet (meer) in het bezit ben van alle samplers, forumleden in Amsterdam vinden, die samen met mij kunnen kijken of alle disks nog werken. Uiteraard mag je er dan een paar overnemen. Vergoeding komen we wel uit.

Er zitten erg veel sounds tussen voor:

AKAI S900/S950
AKAI S1000
CASIO FZ-10M
ENSONIQ EPS 16(+)
KORG 01/W
YAMAHA TX81Z

MPC60 (OOK ORIGINELE FACTORY MEEGELEVERDE DISKS ERGENS)

Bij interesse graag een PB sturen.

Bericht door een moderator:
Als de aangeboden diskettes niet gratis zijn af te halen, wil ik je toch hierbij vragen een richtprijs neer te zetten. Alvast dank.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back