Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vette track scarum![]()
Thanks guys!Lekker hoor![]()

Dank je wel man!lekker trackje.
ook fijn dat je niet of nauwlijks hihats hoort
is dit in 1 take gedaan?
Ja in 1 keer opgenomen, heb alleen de door de filter gemangelde rimshot die halverwege erbij komt achteraf opgenomen. Rimshot 808 -> filter moog -> knoppen draaienThanks man, leuk dat je de track digt!Heerlijke Moogsound en trippy filmpje. knap gemaakt!
Er reden geen treinen afgelopen week en ik zat voor in de bus me te vervelen, toen ik me bedacht... Hmmm wel erg groot raam... Heb toen de hele rit met mijn telefoon gefilmd! 
Mooi compliment! Thanks!Spacy track

Dank je!Klinkt goed hoor!

Ik ben benieuwd!Klinkt zeker goed... !! Ben al ff begonnen met wat experimenten erop![]()

Hehe thnx en ja er zijn nog wel wat dingen die anders kunnen/mogen, mee eens! Het was dan ook meer een soort van enthousiaste eerste sessie met mijn eerst Moog synthjeLekkere kick man. Volgens mij hoor ik heel veel hihats, maar dat geheel terzijde. Lekker synthsound zo tegen het einde. Die kan je gerust nog een paar minuten gebruiken in een langere versie. Eigenlijk verder weinig op aan te merken, behalve dat ik wel echt een dikke baslijn mis.
En die volumeuitbarsting van 3:10 nog even aan banden leggen.