[video] CausaliDox - OomG!!!

scarum

Ouwe rot
Effe lekker zitten jammen gisteren met #MyFirstMoog! :)
Je hoort:
Roland TR-808
Moog Slim Phatty

Vette track scarum :dj::verkoght:
Lekker hoor :okdan:
Thanks guys! :D :mega:
lekker trackje.
ook fijn dat je niet of nauwlijks hihats hoort
is dit in 1 take gedaan?
Dank je wel man! :) Ja in 1 keer opgenomen, heb alleen de door de filter gemangelde rimshot die halverwege erbij komt achteraf opgenomen. Rimshot 808 -> filter moog -> knoppen draaien
Heerlijke Moogsound en trippy filmpje. knap gemaakt!
Thanks man, leuk dat je de track digt! :D Er reden geen treinen afgelopen week en ik zat voor in de bus me te vervelen, toen ik me bedacht... Hmmm wel erg groot raam... Heb toen de hele rit met mijn telefoon gefilmd! 8)

Lekkere kick man. Volgens mij hoor ik heel veel hihats, maar dat geheel terzijde. Lekker synthsound zo tegen het einde. Die kan je gerust nog een paar minuten gebruiken in een langere versie. Eigenlijk verder weinig op aan te merken, behalve dat ik wel echt een dikke baslijn mis.

En die volumeuitbarsting van 3:10 nog even aan banden leggen.

Klinkt zeker goed... !! Ben al ff begonnen met wat experimenten erop :D
Ik ben benieuwd! :)

Lekkere kick man. Volgens mij hoor ik heel veel hihats, maar dat geheel terzijde. Lekker synthsound zo tegen het einde. Die kan je gerust nog een paar minuten gebruiken in een langere versie. Eigenlijk verder weinig op aan te merken, behalve dat ik wel echt een dikke baslijn mis.

En die volumeuitbarsting van 3:10 nog even aan banden leggen.
Hehe thnx en ja er zijn nog wel wat dingen die anders kunnen/mogen, mee eens! Het was dan ook meer een soort van enthousiaste eerste sessie met mijn eerst Moog synthje :D
:mega:

Back