Nolet bijna Exit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
mijn waarde forummers,

Vanaf dinsdag a.s. ben ik zo werkloos als een dode egel! Ik zal dan ook veel minder vaak hier te bekennen zijn aangezien ik altijd op het werk internet. PB'tjes en mailtjes zullen dus niet met de spontane snelheid beantwoord worden als voorheen...

Tim

dus als je werkloos bent zit je juist minder op het synthforum....... hmmm hier klopt iets niet..... je bent toevallig niet ontslagen omdat je teveel op het synthforum zat? ;)
succes met baan zoeken

Succes met zoeken..

Hier bij philips is het ook een stuk rustiger per 1 oktober. Ik zit er dan nog, maar vele collega's van mij niet.

Ho Ho mensen! Ik ben niet ontslagen! Ik heb ontslag genomen. Ik was de grijze IT-massa zat. Tis dus allemaal niet zo sneu als het lijkt. Ik ga er van genieten zonder lease-auto, salaris, koffieautomaten en bedrijfsborrels te leven!

Origineel geplaatst door Nolet
Ho Ho mensen! Ik ben niet ontslagen! Ik heb ontslag genomen. Ik was de grijze IT-massa zat. Tis dus allemaal niet zo sneu als het lijkt. Ik ga er van genieten zonder lease-auto, salaris, koffieautomaten en bedrijfsborrels te leven!

OK dan ... veel succes met het lekker genieten :P

:mega:

:okdan:

Ik zit ook al vanaf 3 sept. thuis, bevalt me tot nu toe best.. op het geld na. :P

Lang leve de ICT !!

Op het geld na......... hmmmmmm. Lijkt me nogal handig.

Maar als je ontslag neemt dan kom je toch metteen in de bijstand?

Nou ja, succes dan met zoeken van een niet ICT baan.
Er is nog zat ander grijs en saai zat werk te vinden hoor.
Wel minder als vroeger.

Opeens weet je het!
Je wordt conducteur. ;)

Misschien is dit wel iets voor je :)

In ieder geval heb je nu wat meer tijd om te gaan muzieken. En succes met het vinden van een interessante baan. :okdan:

Origineel geplaatst door sander
Gewoon je lichaam verkopen aan mooie vrouwen. En verder een beetje muziek maken.

Hmmmm.... waar zou je daarvoor kunnen opgeven?

Origineel geplaatst door sander
Gewoon je lichaam verkopen aan mooie vrouwen. En verder een beetje muziek maken.

Dat verkopen van je lichaam aan vrouwen gaat wel lukken, maar om te regelen dat dit altijd MOOIE vrouwen zijn is een stuk moeilijker....'t zullen vaker sexloze vijftigers zijn met een doos als visafslag....

en goed flossen naderhand!

Origineel geplaatst door Nolet
Dat verkopen van je lichaam aan vrouwen gaat wel lukken, maar om te regelen dat dit altijd MOOIE vrouwen zijn is een stuk moeilijker....'t zullen vaker sexloze vijftigers zijn met een doos als visafslag....

en goed flossen naderhand!

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back