Nolet bijna Exit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hee tim!

we moeten nog een joint roken.
vind ik. waarschijnlijk heb ik je al vaak gezien in het een of andere etablissement maar ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet.
dus.
pb je telefoonnummer anders even en dan laat ik je de schildpadden bij sarasani zien :D
mits je daar zin in hebt natuurlijk.

schildpadden zijn best leuk daar neit van maar ik frons toch even mijn wenkbrauw als twee mensne gezellig naar schildpadden gaan kijken

Ga lekker weekenddiensten draaien in de kassen. Verdiend relatief goed heb ik gehoord en dan hou je mooi tijd over om muziek te maken :D

Dappere zet, Nolet. Zou het de leeftijd zijn? ;) ben ook 23 en de kans zit erin dat er op m'n werk gedwongen ontslagen gaan vallen ivm reorganisatie; zou het eerlijk gezegd niet eens zo erg vinden om ontslagen te worden zij het niet dat
het in een rotperiode is. I.t. zuigt best wel op een gegeven moment...toch heb ik niets te klagen, had ook achter de vuilniswagen kunnen staan voor hetzelfde geld... :) ik zou weer gaan studeren denk ik!

Veel succes met het niks doen, uitslapen, muziek maken, etc.etc. :D

Origineel geplaatst door cyan_circle
hee tim!

we moeten nog een joint roken.
vind ik. waarschijnlijk heb ik je al vaak gezien in het een of andere etablissement maar ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet.
dus.
pb je telefoonnummer anders even en dan laat ik je de schildpadden bij sarasani zien :D
mits je daar zin in hebt natuurlijk.

Die schildpadden ken ik al, maar het lijkt me een prima idee weer 's langs Sara te gaan. Na woensdag 1 okt heb ik alle tijd!

en bedankt voor alle steunbetuigingen mensen, maar het is het echt mijn eigen berekende keuze om te stoppen. Ik zit inderdaad ook sterk te denken om weer te gaan studeren. Ik ben al ing. nu alleen nog drs.
"docterandus ingenieur T. Nolet" Klinkt goed!

ach je kan altijd weer gaan studeren...
zijn er geen leuke studies in de muzikale sfeer?
voor sound design of zo?
ben ook nog steeds zoekende....................

Kweenie hoor.

Vind dit nogal een luxe probleem eigenlijk.
Je baan opzeggen en dan gaan nadenken wat je wilt.
Niet dat ik het ook gedaan heb hoor.
(toch een toffe baan gevonden in de ICT trouwens)

En studeren? Kan bruin dat trekken?
Of werken en studeren? Ga d'r maar aanstaan.

Origineel geplaatst door fuse
Kweenie hoor.

Vind dit nogal een luxe probleem eigenlijk.
Je baan opzeggen en dan gaan nadenken wat je wilt.
Niet dat ik het ook gedaan heb hoor.
(toch een toffe baan gevonden in de ICT trouwens)

En studeren? Kan bruin dat trekken?
Of werken en studeren? Ga d'r maar aanstaan.

Inderdaad luxe. Zeker wanneer je nogal wat verantwoordelijkheden hebt (gezinnetje met 2 kindjes, pas gebouwd, auto, ...) dan kan je je niet permitteren om zomaar even iets anders of niets te doen. Daarom kan je dat beter op jonge leeftijd wagen. Ik heb ook al enige tijd genoeg van mijn job als ICT-er maar blijf er toch mee verderdoen want: de bank wil onze centen, de fiscus wil ze ook, m'n bloedjes van kindjes vragen het nodige, moeder de vrouw heeft ook af en toe iets nodig ... en papa wil zo ook nog wel eens af en toe iets voor z'n eigen ;) .

Daarom Nolet: als je het nu kan doen, profiteer er dan van :biertje:

:doei:

De werkgelegenheid in Ierland (Dublin) is stukken beter dan in Nederland, dus als je nog werk zoekt en een beetje technisch ingesteld bent en je kunt goed Engels kun je hier zo aan de bak!

PB me maar als je geintresseerd bent.

jamaar in Dublin hebben ze geen vrimibo's in het uiterst h/sippe kafee de Stad!

Wat is het uiteindelijk geworden?

Of ben je d'r nog niet uit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back