Korg deal of the day VANDAAG

Erg goeie deal!! Doen!! :mega:

Spam ik gelijk nog even een klein stukje muziek, gedaan met de K.Arp. :) (*met diep respect voor het origineel van Tod Terje natuurlijk. :))

Ik lees op FB dat iemand orakelt dat ze na nieuwjaar overal zoveel,gaan kosten. Wat best mogelijk is. Korg deed de ms 20 mini ook droppen in prijs. Ik kan m perfect weerstaan. Had m onder de vingers bij keymusic en viel mee, maar na boel YT filmpjes is t mijn ding niet.
Er waren er deze middag nog 4 te koop, staat op FB synth freaks, dus nt te lang twijfelen, en betalen met paypal indien mogelijk?
En via chat ff vragen of ze wel degelijk nieuw zijn, geen b stock enz.
Succes en laat ff weten wie er een scoort.

Gisteren bij Thomann 1 besteld voor 798. Dus het klopt wel. Ze waren met 1049 gewoon net effe iets te duur.

Edit: en nu ik kijk, is het weer hersteld. Veel geluk gehad dus.

Ze hadden vanaf het begin aangegeven dat de MKI en MKII limited zouden zijn, dus als ze aan hun woord houden dan worden die nu niet meer gemaakt, enkel nog de MKIII

Maar wat is er nu goedkoop aan? als ik het omreken zie ik het voordeel niet meer?

Als je vorig jaar steeds blut was (oid) en em niet kon kopen ben je dit jaar sowieso in het voordeel toch?? het scheelt 'n dikke 20%. :)

Hoezo voordeel het is in Engelse pond.
Mk3 vind ik persoonlijk wel het mooist.
Dus dan zit ik goed zou ik er ooit een kopen :)

Oh jee.... Voor de mensen die de link in de OP aanklikken. Ik wilde het draadje ff wakker schudden doordat ie destijds voor een bedrag van (omgerekend) 799 werd aangeboden maar zit nu reeds weer op de ouwe prijs daar.. was ook een tijdelijke aanbieding toen.

Check post 6 voor het voordeel en vervolg in dit verhaal. :) Bij Bax stond ie vanmorgen nog voor 799 of ik heb het gedroomd :)
iig hier http://www.thomann.de/nl/korg_pro_arp_odyssey.htm?ref=search_rslt_arp_356750_0
Of hier https://www.muziekhuisdacapo.nl/nl/...klaup5afwoospcpftws9p4aypnfjrjsz6vxoc7yjw_wcb
voor 799,-

hmmm... as we speak lijken de prijzen overal weer te wijzigen... de link bij Thomann is ineens weer terug op 1049,- maar op de index staat ie nog wel voor de ouwe prijs.. heb ik het toch goed gezien vanmorgen bij Bax.

74916e3a5ac5a3772b5d37749632b9da.png

Bij DaCapo staat ie (nog wel) voor de ouwe prijs in de link

c23bfb2af45490a0da808ebfbd3fa9ec.png

Ik verwacht echt dat de prijs daalt en je m weldra voor 600 2e hands hebt.
Er zit vast wat in de pijplijn bij korg, die 3000 exemplaren limited, de grote stocks overal... Mensen kopen m duidelijk niet.

Lijken wel aandelen. 2 minuten en de prijs is met 30% gestegen. Wordt tijd voor een app die de koers van muziekapparatuur in realtime bijhoudt.

Als je bij thomann.de het land veranderd in de rechter bovenhoek dan kom je verschillende prijzen tegen.

Als ik de NL vlag kies is de oude prijs er weer voor de karp van 1049euro
Zet ik de vlag op GB dan is die ineens 799euro ;)

lijkt me interessante bak als die blijft op 799 of iets daaronder. Maar ja, eerst NAMM maar eens afwachten, misschien komt daar wel de Karp 2600 voorbij...

Ik verwacht echt dat de prijs daalt en je m weldra voor 600 2e hands hebt.
Er zit vast wat in de pijplijn bij korg, die 3000 exemplaren limited, de grote stocks overal... Mensen kopen m duidelijk niet.

Ik denk dat we sowieso moeten twijfelen aan het feit hoe 'limited' 3000 stuks werkelijk is. In mijn ogen is dat een behoorlijk hoge oplage voor een niche product, waar het origineel ook nog eens vrij goed van verkrijgbaar is 2e hands. Want het is duidelijk iets voor de liefhebber en niet de algemene synthesizer markt.

Juig het natuurgetrouw reissuen erg toe, zeker met een acceptabele prijs. Maar weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden qua klank. Misschien wachten op een reissue van de Axxe, toch een veel leukere bak vind ik.

Back