4-Tek
Overjarig lid
Het leek me wel es leuk om hier wat meningen over te horen.
Ik ben er ondertussen achter dat sommige synths beter zijn in bepaalde geluiden dan andere (duh). Bijv mn MS-20 gaat niet echt laag (hoewel ik vaak hoor dat ie goed is voor basjes :confused: ) Maar is wel weer errug goed voor bliepjes en andere rare geluidjes. Mn Waldorfje Wave doet het wel weer errug goed in het basdepartement. Terwijl de mn Neptune weer goed is in snerpende leads.
Kortom welke geluiden halen jullie uit welke synths?
Ik ben er ondertussen achter dat sommige synths beter zijn in bepaalde geluiden dan andere (duh). Bijv mn MS-20 gaat niet echt laag (hoewel ik vaak hoor dat ie goed is voor basjes :confused: ) Maar is wel weer errug goed voor bliepjes en andere rare geluidjes. Mn Waldorfje Wave doet het wel weer errug goed in het basdepartement. Terwijl de mn Neptune weer goed is in snerpende leads.
Kortom welke geluiden halen jullie uit welke synths?
die ik dan toch weer meer voor leads gebruik en af en toe een moog basje... mijn Odyssey gebruik ik voornamelijk ook voor bass en jaren '70 roy ayers leads, erg goed geschikt voor broken-beats/west london sounds (de prodigy trouwens ook) de Nord lead is voor mij een manusje van alles.. lekkere pads, strings, leads, sweeps... voor basjes kies ik toch iets vaker voor analoog, tenzij ik meer voor een clean geluid ga... maar wie