hexinverter galilean moons schakelaars

Jaromir

Stamgast
Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met het bouwen de Hexinverter Galilean Moons.

Ik ben bijna klaar met het bouwen maar kan twee onderdelen alleen bij mouser vinden namelijk:

PCB Mount ON-OFF-ON sub-mini toggle switch
PCB Mount ON-ON sub-mini toggle switch

Heeft iemand nog twee van beide switches liggen die ik over mag nemen? Of een website waar ik ze kan krijgen maar verzendkosten niet zo hoog zijn?

als het dezelfde zijn als bij de mutant drums, dan kan je die bij thonk uk krijgen

ik zie ze nu ook niet los, maar ik kon ze optioneel kiezen bij een panel pcb set...misschien ff mailen.

Ik had eerst geprobeerd iets uit China te krijgen maar die ik binnen kreeg waren toch niet goed :).
Falafelbiels die schakelaars bij jou zien er ok uit alleen 18 dollar verzendkosten..
Die in de post van PWM zien er ook ok uit die wil ik denk ik wil overwegen maar alsnog 10 euro voor twee schakelaars..

Dus als iemand binnenkort iets bij mouser gaat bestellen laat t me weten :).

Ik weet niet of die gaan werken hoor, voor die schakelaars moet ik altijd de footprint aanpassen. Die solderlugs zijn anderhalve mm breed en dat past niet in het gemiddelde gaatje.

Als je verzendkosten vervelend vind moet je gewoon een enorme waslijst bestellen. Op gaat het toch wel.

Volgens mij zijn miniatuur en sub-miniatuur wel echt anders toch?

Ik weet niet of die gaan werken hoor, voor die schakelaars moet ik altijd de footprint aanpassen. Die solderlugs zijn anderhalve mm breed en dat past niet in het gemiddelde gaatje.

je hebt gelijk, niet gezien dat het lugs waren.

die term 'sub-miniature' is wat onduidelijk.. in de spec sheet van mouser gaat het iig om een switch van 8x5x8.6mm, en dat is ook de afmeting van de miniature switches die ik heb (had) liggen.
de jupiter storm heeft ook van die switches

ps: misschien gaat t om de afmeting van de 'toggle'..

En hij leeft!

Ik kreeg alleen van die gast van ebay sub mini switches voor twee kanalen. dus met 6 pinnen zeg maar.. Niet zo handig maar heb ze er toch maar in gezet met een beetje gepriegel.. maar werkt prima!

Back