[Marcuuu] gevonden ebay koopjes - 2003 - 4e kwartaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jupiter 8 voor 2500 euro

Jupiter 8 voor 2500 euro

Interessant apparaat voor een minder interessante prijs: een jupiter 8 op Advalvas. Klikkerdeklik

Weer 1 te koop Prophet T8 Link
dc_1.JPG

Origineel geplaatst door Cisco
Geen koopje! Maar tering wat is dit mooi!:P

Steiner-Parker Synthacon http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2368065325&category=38071

Heb 1 keer op deze synth mogen spelen, en dit is daadwerkelijk een geheim wapen!:duivels:

Heb deze bekende meneer onder ons een mailtje gestuurd om een uitzondering te maken en dat ding gewoon naar Holland te sturen!:P Kreeg een mailtje terug; ik zal 'em maar niet citeren, maar deze gast is behoorlijk arrogant!:(
Hij heeft zelfs een paar keer slechte ervaringen gehad met ons Hollanders! Dus... Iemand?!:confused:

Heb deze bekende meneer onder ons een mailtje gestuurd om een uitzondering te maken en dat ding gewoon naar Holland te sturen!:P Kreeg een mailtje terug; ik zal 'em maar niet citeren, maar deze gast is behoorlijk arrogant!:(
Hij heeft zelfs een paar keer slechte ervaringen gehad met ons Hollanders! Dus... Iemand?!:confused:

Gewoon je mail adres doorgeven dan draaid ie wel bij en heb je ineens een aanbieding via emal

Origineel geplaatst door mono-poly
Gewoon je mail adres doorgeven dan draaid ie wel bij en heb je ineens een aanbieding via emal

Ga het proberen mono!;)

Hehe ik heb bij die gast me pro one gekocht......
Ik had een klein beetje miscommunicatie:)......ach hollanders

Re: Te oud

Re: Te oud

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Wie wil er ook zo een ouwe rommel ? :)

Hahahaha en daar gaat de knuppel het hondenhok weer in :D
Ja iedereen moet ze oude troep maar is weg doen8o)

Hij had ook een vcs3 die hij wel wilde versturen, maar dat trek ik toch niet hoor, financieel-emotioneel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back