[Marcuuu] gevonden ebay koopjes - 2003 - 4e kwartaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2370725407&category=38071

Matrix-6 voor Buy-it-now : $350,00

Verstuurd wel alleen naar US en Canada, maar als je een adresje hebt... Is toch niet veel, dacht ik zo?
94_1.JPG

ok, het is een mooie synth en hij staat op ebay, maar om nou van een koopje te spreken???
ik vind $4750 erg veel geld voor een lamme memorymoog.

Ja daar geef ik je gelijk in maar als je er eentje bij lintronics bestelt kant en klaar kost hij 5200Euro en in een winkel zoals MH 4500....dan hebben we het wel over mooie exemplaren....

Maar als je de dollar om rekend naar de euro valt het mij mee....alleen beetje jammer als de verscheep kosten er nog bij komen...

Origineel geplaatst door Catscan
Ja daar geef ik je gelijk in maar als je er eentje bij lintronics bestelt kant en klaar kost hij 5200Euro en in een winkel zoals MH 4500....dan hebben we het wel over mooie exemplaren....

Maar als je de dollar om rekend naar de euro valt het mij mee....alleen beetje jammer als de verscheep kosten er nog bij komen...

Om over de invoerrechten maar te zwijgen, daarbij vallen de verscheepkosten kompleet in het niet....(op zo'n bedrag)

als je niet op de een of andere manier een mouw weet te passen aan de invoerrechten, is de lol er al snel af met spullen uit de usa.

trouwens, als je goed zoekt, kom je de linntronics memorymoog echt goedkoper tegen, bv in duitsland. het lijkt wel of ook hier 1 euro 1 gulden waard is. ttv de gulden/dmark zag je regelmatig lamm memorymoogs rond de 4000-4500 dmark.
pas zag ik er trouwens nog 1 voor 3000 euro.
mensen, mensen, wat een vracht geld voor een oud apparaat.
laten we toch gewoon allemaal een vintage keys van emu kopen.

Origineel geplaatst door Catscan

Ondertussen is de prijs bij Lintronics voor een mooi exemplaar wel weer wat omhoog zulle (EUR 5500 à 6000).

Origineel geplaatst door Leo
als je niet op de een of andere manier een mouw weet te passen aan de invoerrechten, is de lol er al snel af met spullen uit de usa.
Klopt. Dat wist ik dus niet en ik kocht laatst mijn TC Electronic FireworX voor maar $750 (in perfecte staat) ! ! !
Kwamen daar wel ± EUR 350 invoertaksen bij zekers !!?? Ik stond versteld gezien ik (dummie !!) dacht dat er voor 2nd hand materiaal geen taksen hoefden betaald te worden...

(MOOG L.A.M.M. Memorymoog...) pas zag ik er trouwens nog 1 voor 3000 euro. [/B]
Da's pas een écht koopje !!! Rechtstreeks van Lintronics gaan die ondertussen al zo'n EUR 6000...

mensen, mensen, wat een vracht geld voor een oud apparaat.
laten we toch gewoon allemaal een vintage keys van emu kopen. [/B]
eheheh (sorry kon het niet laten)

Origineel geplaatst door THM
Klopt. Dat wist ik dus niet en ik kocht laatst mijn TC Electronic FireworX voor maar $750 (in perfecte staat) ! ! !
Kwamen daar wel ± EUR 350 invoertaksen bij zekers !!?? Ik stond versteld gezien ik (dummie !!) dacht dat er voor 2nd hand materiaal geen taksen hoefden betaald te worden...

Da's pas een écht koopje !!! Rechtstreeks van Lintronics gaan die ondertussen al zo'n EUR 6000...

eheheh (sorry kon het niet laten)

Dus toevallig vandaag gesproken...
Het bedrijf waar lintronics mee samen werkt...geloof emc...zie website lintronics
Een splinter nieuwe(net gemodificeerd) memorymoog lamm kost rond de 5200 Euro....dus...

Oja hij heeft er 10 op vooraad:) 3net klaar en de rest moet nog gemodificeerd worden.....precies wow!!!:)

dat is natuurlijk de ultieme rip-off. een minimoog kast zwart spuiten (daar lijkt het echt op, kijk maar naar de buigingen in het hout en zo) en wat elektronica in een aluminium bak, knoppen erop en een zeldzaam prototype is geboren!

ik was altijd vrij relaxed met kopen via ebay, maar de laatste tijd pas ik wat beter op. die andromeda pas bv, die goedkoop wegging (0 feedbacks), maar ook zag ik een voyager voor weinig. 30 positieve feedbeacks, maar niet 1 heeft te maken met muziekinstrumenten, allemaal supergoedkope items, foldertjes, speelgoed en zo, van een paar dollar.
en dat is wat ik ook zie als ik van die mailtjes krijg: hi ebay member, i noticed you were bidding on.. and i have the same very cheap... please check my feedback..

het wordt steeds linker. ik ben blij dat mijn geld op is!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2371386545&category=38071

de bovenstaande bv ook. not a registered user (hoe kan dat?), 0 feedbacks en een arp2600 met moog filter en keyboard, matching serial numbers. daarvan kan je er nu sowieso 2 of 3 te koop zien, links en rechts, en de laatste tijd heb ik er al meer gezien in veilingen en ads.

En dan zitten er nog van die gekken 1225 dollar op te bieden ook.....:stupid :stupid :stupid :stupid

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2371386545&category=38071

de bovenstaande bv ook. not a registered user (hoe kan dat?), 0 feedbacks en een arp2600 met moog filter en keyboard, matching serial numbers. daarvan kan je er nu sowieso 2 of 3 te koop zien, links en rechts, en de laatste tijd heb ik er al meer gezien in veilingen en ads.

Die arp met de kenton kit word al weken fake aangeboden en meerdere malen te gelijk op ebay!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back