• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mpc2000 Xl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Disco Stu

Stamgast
de volledig uitgebreide MPC2000 XL is nog steeds te koop. Ziet er nog als nieuw uit en is nooit de studio uit geweest. Samen met de volgende uitbreidingen.

EB-16
8 output
SMPTE chip
Flashrom
32 mb ram

Verder vergezeld met een externe zip en een externe hardeschijf van 9 gig, originele MPC cd en originele handleidingen. Uitbreidingen worden eventueel nog los verkocht als er interesse wordt getoond in alle uitbreidingen.
Vraagprijs 1350 euro.

Leuk of niet?

Origineel geplaatst door bambamstudio
aub geen vragen waarom doe je hem weg ed.
Dit kan ook via PB.

Hou de marktplaats thread een beetje schoon aub

Ik vind dit een goeie vraag; wil ik meestal wel ff weten...
Leg 's uit dan wat wel/niet hier te posten???

Dat kan dus ook via de PB naar een Admin. Ik wil deze thread een beetje schoon houden want in mijn andere thread kon je de bomen door het bos niet meer zien. Kunnen we het een beetje schoonhouden?

mpc2000xl met outputboard, 32mb, en effectenboard. Manual+kabel+cdrom en zipdrive+HD

200 euro goedkoper dan andere MPC's op deze site

PLUS

flashrom en smpte chip

Voor hetzelfde prijs. Is toch niet veel.

Origineel geplaatst door Disco Stu
mpc2000xl met outputboard, 32mb, en effectenboard. Manual+kabel+cdrom en zipdrive+HD

200 euro goedkoper dan andere MPC's op deze site

PLUS

flashrom en smpte chip

Voor hetzelfde prijs. Is toch niet veel.

MMM ik zag er pas 1 voorbij flitsen voor 1100 euro .......dat was die van Hazes......

doelde op die van enyo.

Alsnog bij mijn MPC krijg je er dan een flashrom en SMPTE chip bij voor 250 euro. Wat 1350 euro maakt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back