Time is near...

PabloDeMode

Spank!
Waarde lezers:

Zoals jullie waarschijnlijk hebben opgemerkt ben ik de laatste tijd niet meer aanwezig op het forum. Sommigen weten dat ik een grote, nieuwe stap ga doen in het leven.

Dit is niet zo zeer een afscheid van het forum of van mijn hobby. Echter heb ik nu andere prioriteiten en muziek maken zoals ik het doe laat ik voorlopig opzij. De manier van werken waar ik terecht ben gekomen geeft mij geen impuls meer.

Ik volg het nieuws af en toe als gast, that's all. Voor mijn andere bezigheden zal ik op andere kanalen naar netwerk zoeken, buiten het internet en de sociale media.

Bedankt voor het lezen van dit bericht en tot ziens!

Hartelijke groet,

Pablo

Met al die geheimzinnigheid maak je ons wel nieuwsgierig...
Succes :? en plezier dan maar! :doei:

Jammer Pablo, ben iook wel benieuwd naar wat voor grote stap je gaat maken.:biertje:

De stap: emigreren naar mijn eigen land (Argentinië). Ik heb het hele jaar zitten te denken over de mogelijkheid om toch daar verder te gaan: meer structuur in het leven qua werk en sociaal. Hier heb ik gewoonweg niet mijn plek gevonden.

Voordat er commentaren volgen over "ja maar uiteindelijk ligt het probleem bij jezelf" zal ik het nu even anders formuleren: er is eigenlijk nooit een probleem geweest (ik heb natuurlijk veel problemen gehad, dit is geen "ineens" wordt het opgelost of een "zomaar wordt het opgelost", wel ben ik uitgestapt van het gedachte dat "ik" het probleem was). Er zijn verschillende factoren die verbonden aan elkaar zijn. Er is niets goed of fout: het matcht niet.

De plek is absoluut niet belangrijk. Mij spreekt de uitstraling van het leven in de hoofdstad Buenos Aires meer aan dan het leven wat ik nu heb. Daar zijn er kansen, zowel in mijn beroep als met mijn hobby; hier heb ik het al gezien.

Bedankt voor jullie reacties. Het gaat allemaal goed komen, dit cyclus is voor mij grotendeels afgelopen.

Paabs, we spreken elkaar vaker dus je weet dat er hier op het forum altijd een deur openstaat.

Take care en wellicht weer hier en anders in de malbox... bedankt voor je input :okdan:

Probleem bij jezelf of niet, stoer dat je wel de keus hebt gemaakt voor jezelf. Je kan ook hier blijven en "weg kwijnen".Ik vindt het cool dat je het gaat doen. Laat vooral weten als je daar zit hoe het je vergaat daar (evt muziek wise).:okdan:

Daarom. Dit is geen "afscheid". Maar wel neem ik afstand: ik zal echter het forum en jullie niet vergeten en ik kom wel eens af en toe kijken vanuit de zijkant :)

Even eruit of een virtuele vakantie soms kan geen kwaad.. er zijn wel meer leden soms een tijdje offline.. Hoop niet dat het zo drastisch gaat zijn als bij 6..
Maar eh.. succes met je nieuwe bezigheden natuurlijk.. en eh.. Keep it up!! :)

Een grote stap maar ook begrijpelijk. Als je je daar lekker(der) voelt is dat natuurlijk alleen maar goed en het kan veel positieve energie opleveren. :okdan:

Torp heeft weleens overwogen terug te gaan naar de Achterhoek, maar durfde deze enorme stap toch niet aan omdat hij betwijfelt dat daar meer kansen liggen dan in de hoofdstad.

Laatst gewijzigd:
Dapper om deze stap te nemen. Er staat me zo bij dat je momenteel ook in Groningen woont of heb ik dat verkeerd? Ik wil zelf ook al een tijd Groningen verlaten, maar om de stap ook daadwerkelijk te zetten, is toch lastig, dus respect! (maar wel jammer ;))

Dapper om deze stap te nemen. Er staat me zo bij dat je momenteel ook in Groningen woont of heb ik dat verkeerd? Ik wil zelf ook al een tijd Groningen verlaten, maar om de stap ook daadwerkelijk te zetten, is toch lastig, dus respect! (maar wel jammer ;))

Bedankt. Ik heb in Nederland nergens anders gewoond dan in Groningen met mijn partner. Hij had en heeft nog steeds zijn basis hier. Ik had liever anders gewild en ik wilde ook veranderingen, maar dat moest ik dus zelf gaan onderzoeken. Lastig als je in een onbekend terrein komt en weinig mensen kent en economisch alleen maar afhankelijk bent.

Ik heb veel van Nederland gezien en bezocht, meer dan de helft van Europa gezien en bezocht op vakantie, maar nergens een verbinding gevonden. In mijn omgeving leven mensen zoals in de 19de eeuw (gehecht aan de plek en aan de oudere contacten, waar ik helaas niets aan heb). Een vrije vogel heeft geen katten voeding nodig.

Vandaar de stap dus. Een nieuwe, andere leven waar ik mezelf mag wezen. :)

Wilde het eigenlijk eerst niet doen maar had het er nog even met Dr.SF over.. deze is gewoon te toepasselijk..
Moest toen ik je draadje las telkens aan een tekst denken die ik een tijd terug maakte.. hoop dat je em kan waarderen :)

I can't stay here any longer, cause it just would destroy our lives
The feeling is getting stronger, there's a new era to arrive
I can't wait here another moment trying to survive
gotta run now for cover, I gotta do what's right

Give it up, give it up. Get ready cause the time is near
Give it up, give it up, Gotta move out and out of here

Since I've lately discovered, there no place left to hide
I gotta trust all my senses, my one and only guiding light
And it'll maybe lead nowhere, but I just need to find
Cause the best is yet to come we just need to find peace of mind

Wilde het eigenlijk eerst niet doen maar had het er nog even met Dr.SF over.. deze is gewoon te toepasselijk..
Moest toen ik je draadje las telkens aan een tekst denken die ik een tijd terug maakte.. hoop dat je em kan waarderen :)

I can't stay here any longer, cause it just would destroy our lives
The feeling is getting stronger, there's a new era to arrive
I can't wait here another moment trying to survive
gotta run now for cover, I gotta do what's right

Give it up, give it up. Get ready cause the time is near
Give it up, give it up, Gotta move out and out of here

Since I've lately discovered, there no place left to hide
I gotta trust all my senses, my one and only guiding light
And it'll maybe lead nowhere, but I just need to find
Cause the best is yet to come we just need to find peace of mind

Netjes Pat :okdan:

Dit is best een moedig besluit denk ik..

Ik weet niet echt hoe de situatie in Argentinië er op dit moment voorstaat.
En hoe je kansen daar zullen zijn.

Succes en sterkte gewenst met de terugkeer!

Back