Renaud
Ingeburgerd
Hallo, ik ben sinds 1998 1e eigenaar van een Korg Trinity plus.
Als ik me niet vergis de plus omdat ik de prophecy erin heb zitten de solo-TRI Board is dat geloof ik toch ?
Ik heb deze toen gekocht van mijn spaargeld en kon amper spelen. (nu nog steeds niet overigens
) maar aangezien ikme meer op muziek maken ga storten ga ik ook weer wat meer met dat ding doen. nou is mijn vraag of het mogelijk is als ik een moss Z1 op de kop kan tikken, die ernaast kan pluggen ?
En ik heb sinds 3jr op ebay een scsi kaart gevonden en geplaatst. is het nog zinvol een HD recorder er voor aan te schaffen nu met de huidige muziekstuff en soft synts in omloop ?
leek me wel leuk om mijn trinity eens maximaal up te graden.
Ziet er tenslotte nog nagelnieuw uit na zoveel jaar in zijn koffer te hebben gezeten.
Als ik me niet vergis de plus omdat ik de prophecy erin heb zitten de solo-TRI Board is dat geloof ik toch ?
Ik heb deze toen gekocht van mijn spaargeld en kon amper spelen. (nu nog steeds niet overigens
) maar aangezien ikme meer op muziek maken ga storten ga ik ook weer wat meer met dat ding doen. nou is mijn vraag of het mogelijk is als ik een moss Z1 op de kop kan tikken, die ernaast kan pluggen ?En ik heb sinds 3jr op ebay een scsi kaart gevonden en geplaatst. is het nog zinvol een HD recorder er voor aan te schaffen nu met de huidige muziekstuff en soft synts in omloop ?
leek me wel leuk om mijn trinity eens maximaal up te graden.
Ziet er tenslotte nog nagelnieuw uit na zoveel jaar in zijn koffer te hebben gezeten.
Laatst gewijzigd: