Camel crusher

anoniempje

hobby knooier
Oke, lastig misschien maar...

Ik open een oud project en ik mis camelcrusher (gratis plugin), sinds de maker is overleden is er blijkbaar nogal slecht aan te komen. Ik heb de vst's uit een backup disk gehaald (osx 10.8, draai nu osx 10.10) maar ik krijg bij de AU plugin een wit scherm in plaats van de plugin interface en bij de VST plugin krijg ik helemaal niets.

Wie kan me hier aan helpen?

Via splice.com zou je hem nog kunnen downloaden, maar dan moet je wel een account aanmaken.

Lukt het niet dan kan ik na het weekend kijken of ik het nog op mijn backup heb staan.

(overigens zijn de makers niet overleden hoor, maar werken nu voor Apple, (hoewel sommige windows users ze misschien wel kunnen schieten))

Pm even een email adres dan stuur ik je een .rar met deze er in, dan moet je maar even kijken of je hem werkend krijgt

even vergeten, had inmiddels al van een medeforummer de vst gekregen en werkt op 10.10.

in elk geval als nog bedankt!

Ben ook wel geïnteresseerd in deze plugin op osx formaat. Als iemand dat met me zou willen delen zou mijn dank groot zijn! :) alvast bedankt!

Hier ook in vst graag :)

ik wil jullie het bestand wel doorsturen, heb hem zelf immers ook gekregen. is dus wel mac vst en au. zit nu in de kroeg dus help me even herinneren.

ik weet niet of ik het hier in een bijlage mag toevoegen? anders wil ik dat ook wel doen.

Back