MonoTron
Initiating Sequence..
Zoals de titel doet vermoeden; ik ben op zoek naar een Sequentix Cirklon met BOB.
Weinig kans, ik weet het, maar toch ff proberen!
Weinig kans, ik weet het, maar toch ff proberen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Na zaterdag helemaal ben ik bang.Nee hoor, dan doe je het heel goed......jij redeneert anders dan dat zij doen...
)dat meer dan 50% van de potentiƫle kopers echt niet van plan is om maanden te gaan wachten op een sequencer.Ach er zat een frietzaak op de Boschdijk in Eindhoven, piepklein zaakje met op een gemiddelde dag een rij met een man of tien buiten. Zijn ze na jaren gaan verbouwen, extra mannetje aangenomen en nou staat die rij er niet meer, en ik heb zelfs het idee dat er nu minder mensen komen dan voorheen.
Heb het idee dat het er altijd zo druk was omdat er altijd een rij stond.

Dat ding is al jaren op markt, natuurlijk doen zij wat fout als je dan nog steeds je productielijn niet op orde hebt. Het is een niche apparaat, ze zijn geen Apple waar het om miljoenen apparaten gaat. Ze maken de keus om alles in-house te doen. Niks mis mee, bewuste keus maar niet echt consument vriendelijk. Ik weet gewoon zeker (of denk te weten)dat meer dan 50% van de potentiƫle kopers echt niet van plan is om maanden te gaan wachten op een sequencer.