Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zulke standaard antwoorden nodigen echt uit om moeite te doen hé.Die midisolutions lijkt het inderdaad te kunnen, nieuw wel vrij prijzig voor wat ik er mee wil doen
Zulke standaard antwoorden nodigen echt uit om moeite te doen hé.
Voor 5 Euro heb je een mini computertje dat dit kan, een USB-midikabletje eraan en klaar.
Een modderator heeft echter besloten om de info omtrent dit weg te halen.
Dus doe zelf maar moeite... of klaag die modderators aan.
waarom zou je niet gewoon een program change kastje in je midisetup ergens hangen.
divers opties: pedaaltjes van behringer etc ?
cc naar programchange , ken ik niet , ook niet via omzetting zoals cubase bv, maar goed, zou het graag bijleren als het bestaat
Voor 5 Euro heb je een mini computertje dat dit kan, een USB-midikabletje eraan en klaar.
ik ging inderdaad voorstellen dat je bijvoorbeeld met een raspberry pi zoiets wel kunt opzetten, maar die kost wel betrekkelijk meer dan 5 euro 
heb wel interesse om te weten waar je voor 5 euro zo'n computertje vindtik ging inderdaad voorstellen dat je bijvoorbeeld met een raspberry pi zoiets wel kunt opzetten, maar die kost wel betrekkelijk meer dan 5 euro
nadeel van zo'n mini-computertje is dat je waarschijnlijk zit met issues als opstarttijd en (mogelijks) latency
nice! dat is dan echt wel een dirt cheape oplossing