Nieuw project! (DnB)

mariska

Stamgast
Hey iedereen

Ik ben begonnen met een nieuw project, samen met een vriend. We hebben allebei een totaal verschillende achtergrond, ik elektro en techno en hij psytrance, maar hebben besloten om eens iets totaal anders te doen.

Het doel was een catchy nummer, iets dat makkelijk blijft hangen en evt. geschikt zou zijn voor de radio.

We hebben de track samen gemaakt, ik heb ook de vocals gedaan en hij stond in voor geluidskwaliteit (want daar kan ik toch niks van) :D

https://soundcloud.com/mariska/as-far-as-the-mind-can-see-unmastered/s-mh6bp

Ik ben benieuwd naar de meningen! :biertje:

lekkere track.. goede vocals ook, klinkt fris..

Ja, klinkt goed geproduceerd!

Is dit DnB? Het doet me wel aan de ´90-s denken..

De vocal vind ik mooi zuiver. Kunnen jullie dit ook live waarmaken?

Of het potentie voor de radio heeft weet ik niet...
Maar zoveel verstand heb ik 'r ook weer niet van... :-)

Netjes, netjes, is commercieel genoeg en klinkt goed (ook catchy)
Drum is iets te lang imo (mis een rustpuntje )of 2)) maar voor een commerciële track prima te doen.

Succes

er zitten hele leuke stukken in. catchy zeker, maar om echt commercieel te zijn is er toch nog wel wat werk, vooral aan de programmatie van de beats. Nu zijn die wat braafjes en plat, voor radio-dnb mag er net wat meer energie in zitten. Er zitten op zich al heel wat leuke fills in enzo, maar dat mag net nog wat meer afgelikter. Begeleidende melodietjes zijn ook leuk, al mis ik toch een beetje bass / laag wat voor het genre wel nodig is.
Mag ook een tikkeltje korter.. En het einde moet beter. Vooral aan verder werken!

Back