Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Psychedelisch hoor, heel gave track. Dit is echt LSD-vibe. Onmogelijk om hier iets over te zeggen qua productietechniek. Ik zou het plaatsen onder psydub (als dat een bestaand hokje is).
Ga zo door zou ik zeggen. Grappig dat we allebie vandaag een track plaatsen (ik ga er zo 1 erop zetten).
Zitten maar weinig 'normale' stukken in haha
Ook nog wat nummers gemaakt in die stijl door de jaren heen. 
Pittig trackje ("are you on drugs, son?)![]()

Zo hier is wel een bakje shrooms doorheen gegaan volgens mijWel heel origineel. Hoop werk ook lijkt me?

Slapen doe je maar in je eigen tijdIk heb hem helemaar beluisterd en het is iets waar je beslist niet bij in slaap valt. Dat is bij andere nummers van wie dan ook wel eens het geval.
Of het moet juist de bedoeling zijn in slaap te vallen.

Oooh... dat was onverwachts, de overgang naar psytrance. Heb het idee dat de geluidjes, de bubbel ones, een beetje te ver naar voren staan in de mix. De kick mag iets beter door de mix snijden. Bedoel hier dan meet het hoog. Sub is ok. Leuk gespeeld met alles geluiden en de vocal. Het gaat alle kanten op, maar wel als een geheel. Niet helemaal fan van de overgang rond 4min. Voornamelijk het bass geluid die verandert. Rond de 5 min pakt de track me weer. Dank dat de track wel minimaal 2minuten korter kan.
Bedoel je trouwens die bass glide op zich, of die verandering in dat bass glide gebeuren die je hoort op 4 min. ?Oooh... dat was onverwachts, de overgang naar psytrance. Heb het idee dat de geluidjes, de bubbel ones, een beetje te ver naar voren staan in de mix. De kick mag iets beter door de mix snijden. Bedoel hier dan meet het hoog. Sub is ok. Leuk gespeeld met alles geluiden en de vocal. Het gaat alle kanten op, maar wel als een geheel. Niet helemaal fan van de overgang rond 4min. Voornamelijk het bass geluid die verandert. Rond de 5 min pakt de track me weer. Dank dat de track wel minimaal 2minuten korter kan.