[Snippets] - Deel 1

eens zien wat jullie er van vinden,

Ik had eens een arpeggio test gedaan om te bekijken waarom mijn virus TI altijd zo onstabiel was,

dat project is nu (bijna) een nummer geworden en wil er eens graag de intermezzo uit laten horen.

het gaat een vocoder/jaren80 achtig daftpunk disco nummer worden ,

Attachments

• snippet-chatster.mp3
    955,4 KB · Bekeken: 116
Origineel geplaatst door Bass
heb je dit van een AM radio opgenomen ? :confused:

lol :) Ik vind het wel een grappig sfeertje zo

Ook maar een snippet van mij dan :) Ben bezig met m'n liveset voor 8 juni. Deze gaat er ook wel inkomen denk ik.

Attachments

• snip.mp3
    998,1 KB · Bekeken: 119
Uit pure frustratie post ik deze track hier maar. Ik had grootse plannen met dit nummer, en ik ben afgelopen weekend er ook erg lang mee bezig geweest. Ik wou nog even wat tweaks opnemen, om vervolgens de mix in elkaar te draaien. Toen vond live het wel mooi geweest. Piepen, kraken, wat horten en stoten, en vervolgens heeft ie m'n track opgegeten. Het hele bestand is corrupt: als ik 'm nu opent crasht meteen m'n hele pc, met alle ellende van blauwe schermen en zo die daar bij horen. Ik had tussendoor snel een keer een opname gemaakt, dus daar ga ik jullie nu maar even mee vervelen:

http://pu.solidbasics.com/tracks/ph-20070519.mp3

mijn laatste briljante snip met procussion :
eat your heart out HKU

Attachments

• snip.mp3
    946,9 KB · Bekeken: 142
Origineel geplaatst door CosmicDreamer
eens zien wat jullie er van vinden,

Ik had eens een arpeggio test gedaan om te bekijken waarom mijn virus TI altijd zo onstabiel was,

dat project is nu (bijna) een nummer geworden en wil er eens graag de intermezzo uit laten horen.

het gaat een vocoder/jaren80 achtig daftpunk disco nummer worden ,

De sfeer is goed! :D Gewoon verder mee gaan.

Danki,

Het nummer is eigenlijk gewoon af, de moeilijkhed is, ik moet het nog inzingen :) ...

Back