[Snippets] - Deel 1

Ik loop zoals gewoonlijk weer 's vreselijk te klooien..

Dit komt er uit tot nu toe.. : www.smokeandnoise.com/sounds/jojojo5.mp3

Jaja. ik weet het.. 909 is uncool, maar toch ik heb effe niet al mijn pluggies bij de hand dus, LM7 doet wat ie kan samen met Drumatic.

Op zich heb ik de ideeen wel, ik heb sinds deze week voor het eerst sidechain compressie in de mix gebruikt zodat de kick niet te hard verzuipt, maar toch krijg ik deze mix niet open genoeg.

(komt ook wel door LM7 want die mist echt power)

.. is 't leuk ? :)

Hier mijn EMX1 snippet van vorige week :

Attachments

• emx1snippet.mp3
    946,1 KB · Bekeken: 128
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik heb es een oudere track uit de kast getrokken en eens flink verbouwd. Deze ga ik zekers uitwerken...:)
Er moet nog heel wat gebeuren, aan de mix, sommige geluiden, compressorafstelling, misschien nog een geluidje er bij. Maar 't wordt wel wat denk ik.

http://planetunknown.goddeloos.nl/tracks/0606snippet01.mp3

erg leuke geluidjes gebruik jij telkens, maar wel elke keer op een andere manier.

Lekker ritme, lekkere bassline, heel goed allemaal. :dj:

Origineel geplaatst door chrizz
Een 3tal snippets uit de oude dooss:

Bogey Copeck

Crub Bub

Casio Del Brasil

Bogey Copeck -> Mooi sferisch begin, wrede bassline, lekker perc, klinkt zeer helder allemaal, very ok

Crup bub -> Idem, idem, idem, idem, idem

Casio Del Brasil -> euh, euh, idem, idem, very short..

overall :okdan:

Origineel geplaatst door Bass
Hier mijn EMX1 snippet van vorige week :
loike opbouw en sounds!

Origineel geplaatst door demian
Een van de beste werken die ik in jaren heb gehoord, zeer verassend! :okdan:
bij deesche wilde ik ook nog ff melden dat het nummer in de repeat stand nog het beste tot zijn recht zal doen te gekomen...

Origineel geplaatst door 6 trak
bij deesche wilde ik ook nog ff melden dat het nummer in de repeat stand nog het beste tot zijn recht zal doen te gekomen...

Daar was ik inmiddels achter, ik draaide het nummer net voor de 157e keer en hij wordt steeds beter!

btw... straks rijd deze jongen in zijn voiture gewapend met 1 éspb-mp3-cd 160 km naar Utrecht.. 's kijken of deze tracks ook zo tot hun recht komen! ;)

daar komt er weer eentje

laat je niet afschrikken door het begin, verderop wordt ie wel wat beter.

ben benieuwd wie dit drum sampletje herkend.

eigenlijk lijkt het midden-stukkie wel een beetje op; chemical brothers - not another drug store (nine planets mix) onbewust jatwerk zullen we maar zeggen ;)

maarre, wat vinden jullie van mijn creatieve knip en plakkunsten???

Attachments

• knip en plakwerk.mp3
    978,1 KB · Bekeken: 125
Back