Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb op bovenstaande beelden toegevoegd. Grappe bijkomstigheid is dat je de muziek accepteert, alsof het voor elkaar geschreven is, althans........ Check zelf maar
http://www.youtube.com/watch?v=18KW-X9TRU8&list=UUc5rhfrK_npLP8crzriFoCA&index=1&feature=plcp
herkenbaar, zelfde problm hierOverigens wel heel vreemd dat ik weer net inspiratie krijg terwijl ik eigenlijk moet leren voor een tentamen..
Thanks, merk het nu ook, vooral met die piano.Goed bezig, imo net iets teveel reverb en delay, kan dus strakker, waardoor dingen in de mix gaan vallen ipv dr boven te zweven(kan het niet anders omschrijven). Voor de rest lekker
herkenbaar, zelfde problm hier![]()
Wat studeer je btw?

JP6K gelayered samen een saw met tikkeltje unison, daar een compressor op gegooid zodat de zachtere stukjes met cutoff lekkere volle stabs geven.
Overigens wel heel vreemd dat ik weer net inspiratie krijg terwijl ik eigenlijk moet leren voor een tentamen..
Ik maak ook geen muziek (voor dit label dan) voor de dansvloerZijn weer een paar lekkere akkoorden. Naar mijn smaak iets te tra la la la losjes. Mag wel iets strakker, stabbyer. Beter voor op de dansvloer.

Me studder rechten.Ik studeer biotechnologie, jij?![]()
Te wollig ? wtf is dat ?Roept u maar. Mix te wollig?
Me studder rechten.
Te wollig ? wtf is dat ?
Die cumpressor werkt erg goed eerste 56 sec. ksssjjjkssssjjjksssjjjj![]()
Hier mijn snipsss, tekst heb ik weggelaten (te herkenbaar), master heb ik ook nog niets op gedaan enzooooo
http://www.youtube.com/watch?v=_rwDHS9xb3Y
Ja ik noem het altijd wollig. Ik geloof dat dat ze het normaal gesproken, mud noemen. Teveel low mid waardoor de mix dicht komt te zitten.
Is bij deze snippet achteraf wel het geval. Damn waarom kan ik dat nooit tijdens het maken meteen horen.
Basis is goed. Goede vibe en heb het gevoel dat het een dans track is. Alleen het is een snippet dus vind het een beetje lastig om verder te oordelen. Dit soort tracks moeten het toch vaak hebben van opbouw + climax. Pas na een paar minuten kun in de track komen. Dus maak is een volledige track en kan ik wel echt wat nuttigs zeggen.