Ha guys, thanx for the comments! Intro en outro zijn inderdaad wel erg hard, mag wel wat minder... Gitaren zijn zeker niet van fruity loops! Ik gebruik een gibson sg, een mesaboogie pedaal en een roland oefenversterker die rechtstreeks de computer ingaat. (Heb ook wel een orange versterker maar die is voor de oefenruimte/live, als ik die thuis gebruik krijgen de zeer christelijke buren meteen een hartaanval.) Het probleem met de gitaar is dat de brug pickup kaput is, dat maakt het moeilijk om het juiste geluid te krijgen. Vooral bij de cleane gitaar, over de distortion ben ik redelijk tevreden...
DigitalArt, bedankt voor die opmerking over mijn 'eigen stijl'! Dat geeft de burger weer moed... Ik denk dat dat komt omdat ik niet uit de synthesizer of elektronische muziek wereld kom maar uit de psychedelische rock, stoner en metal... Ik ben de Korg EMX-1 gaan gebruiken omdat het niet echt lukte om samen iets met andere bandleden op te zetten... maar inmiddels ben ik zo verliefd geworden op het vette geluid van de Korg, de intuïtieve programmeerbaarheid en de fantastische effecten die je op het geluid kan loslaten dat ik het ben gaan zien als een volwaardig instrument naast de gitaar.
Groetjes,
Stoney