Om dan off-topic te beginnen, nee ik woon niet in Oekraïne maar mijn roots liggen daar wel, vandaar (oa.) Яabotnik...
Dank voor je uitgebreide commentaar. Tja waarom mijn sound klinkt als die van jou 20 jaar geleden ligt in het simpele feit dat jij 20 jaar eerder begonnen bent en ik 20 jaar later
Ik moet idd nog zoeken naar een manier om mijn volumes te controleren en wat meer ruimtelijk effect te creëren. Maar niet teveel het mag van mij wel wat "plat" en metaalachtig [in your face als live] klinken.
De Sq16 is voor mij nog voor een groot deel een gesloten oester, ben er nu wat mee aan het experimenteren en als ik de knopjes een beetje weet te vinden ga ik de 2 cm dikke handleiding maar eens doorbladeren.
Dat van die favoriete tracks van anderen is een goeie tip, eigenlijk doe je dat onbewust al wel een beetje natuurlijk [minimal tracks van Plastikman bijvoorbeeld]. Nu ik zelf bezig ben begin ik dan dingen te herkennen, zo van hij doet nu dit en nu komt dit effect erin etc.
Oftewel, we rommelen lekker verder.
Nogmaals dank en keep posted!
Oja en waarom niet digitaal? Ik zit voor mijn werk al 60 uur per week naar een macbook schermpje te turen...