Acid techno jam

kobuz

Ouwe rot
Eigenlijk niet echt een jam, maar meer een track in woording. Er zit al aardig wat werk in qua mix, maar alles wat je hoort qua arrangement is nu wel in één keer opgenomen. Ik heb alle sporen los, waardoor ik er nog aan kan sleutelen en wellicht dat ik sommige dingen nog opnieuw opneem voor ik de track echt wil gaan afmixen. Vooralsnog wel blij hiermee, ik wilde een door Klangkuenstler geinspireerde track maken en dat is volgens mij wel aardig gelukt :).

Volledig gesequenced door de Cirklon, live aan wat knoppen draaien. Tis flink rauwdouwen, u bent gewaarschuwd ;)

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

Leuk dat de kat meedoet. Dat gaat bij mij nooit goed, ze gaat altijd op dingen staan die geluid maken wat in de opname terecht komt.

Mijn kat heeft er ooit voor gezorgd dat de weergave van mijn pc-scherm ondersteboven stond. Haha, en voor dat op te lossen is een simpele snelkoppeling nodig.
Tussen haakjes...

Eigenlijk niet echt een jam, maar meer een track in woording. Er zit al aardig wat werk in qua mix, maar alles wat je hoort qua arrangement is nu wel in één keer opgenomen. Ik heb alle sporen los, waardoor ik er nog aan kan sleutelen en wellicht dat ik sommige dingen nog opnieuw opneem voor ik de track echt wil gaan afmixen. Vooralsnog wel blij hiermee, ik wilde een door Klangkuenstler geinspireerde track maken en dat is volgens mij wel aardig gelukt :).

Volledig gesequenced door de Cirklon, live aan wat knoppen draaien. Tis flink rauwdouwen, u bent gewaarschuwd ;)

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

Lekker hard gaan Kobuz! :okdan:

Leuk dat de kat meedoet. Dat gaat bij mij nooit goed, ze gaat altijd op dingen staan die geluid maken wat in de opname terecht komt.
hehe ja dat is onhandig. Die van mij wilt vooral op schoot zitten, wat dan weer onhandig is als ik wat meer bewegingsvrijheid wil :)
Lekker hard gaan Kobuz! :okdan:
Thanks!
Mooi live techno track...:okdan:
Feestie techno taste!:mega:
:D
nice! die stampt vlot door. fijn dat er ook wat pads in zitten enzo
leuk dat de kat gezellig mee komt doen :)
thanks, ik ben een sucker voor mooie pads :)

Mooi ouderwets stampwerk!
Ik hou ervan!

Ipad gebruiken als 2e schermpje is slim, efficient, flexibel en goedkoop... Maar @e-Gloomy-nations - gewoon zodat je weet dat dit bestaat:

Ik heb een extern schermpje/device wat (ook) LUFS laat zien (en stereo image, correlatie, etc). Namelijk de TC electronic Clarity M stereo.
Kan direct in het audio-pad of via een daartoe bedoelde plugin op de master (ik gebruik hem met de plugin).

Kan volgens mij niks wat niet ook gewoon kan door een ipad als extra scherm te gebruiken, dus wat dat betreft is het geen must-have. maar ik vond het wel een cool dingetje 😄

Deze wil ik wel in de club horen! Heel lekker werk. Naar mijn smaak mag je nog wel meer tweaken op de Rytm voor (kleine) variaties in de beat om ook de aandacht van ADHDers er bij te houden, maar zoals jij het nu uitvoert is het waarschijnlijk passender bij het genre 8)

Hahaha die katten ook altijd hè...
Eén van mijn twee komt er ook altijd bij liggen. Altijd met d'r dikke kont op m'n mouse pad. Lekker in de weg weet je wel.

De muziek klinkt lekker 90's - 00's wat mij betreft. Zeker met die soort van Juno synth en dikke 909 kick.
Je kat is er ook wel fan van geloof ik ;)

Back