• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

3x 50-pins SCSI HD trays

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Nooit gebruikt, maar niet nieuw. Wel compleet met sleuteltjes. Ik weet niet of ze het doen en ik kan ze niet testen. Dat is dus je eigen risico. Maar goed, wat kan er stuk gaan aan een HD-tray.

Daarom voor de spotprijs van 25 euro ex verzenden voor alledrie.

Kijk, als 't nou om een fatsoenlijk bedrag ging, dan was 't wat anders. Hier moet je echt niet over zeuren... En anders toch niet ;)

Oh, BTW, ruilen tegen 4 (of minstens 3) van die setjes verloopjes om 3 1/2" HD's in een 5 1/4" bay te hangen is ook een optie. Die kosten ook niks en ik kan ze goed gebruiken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back