Tja, zeker leuk, staat alleen wel in Zwitserland.
Dus ofwel ouderwets onder de auto gebonden de grens oversmokkelen... ofwel invoer & BTW aftikken.
Niet helemaal omdenkbaar bij laten verzenden!
Ik vind het ergens ook wel vreemd, want op de eerdere SEM reissues staat met grote letters "tomoberheim.com" als merk. En niet die dikke M-met-de-streepjes-in-het-midden. Ik vind zonder die M toch net wat mooier, eerlijk gezegd.
Maar goed, er zal wel een reden voor zijn. Zou me niet verwonderen als het een juridische/fiscale invulling is (moedermaatschappij Marion die het merk tomoberheim.com voert).
Z'n dochter Emily Marion dus. Zou kunnen. Ik hoop dat ze net zo goed kan ontwerpen / solderen. En in ieder geval Moog-style interne familie ruzies voorkomen.
Of eens een manier vinden de spullenboel met voldoende capaciteit te laten afmaken en fabben. Want daar blijft het er jammer genoeg een beetje bij zitten steeds.
(ga er inmiddels maar niet meer van uit dat de vooruit Son-of-8-Voice er ooit nog komt...)
Ik heb van Schneidersladen een optie om er éen te kopen, maar heb zelf geen ruimte meer. Als er iemand het niet is gelukt op een wachtlijst te komen kan ik dit privilege eventueel doorschuiven. De prijs is €4274 inclusief BTW en verzendkosten.
Ik doe hetzelfde aanbod. Serienummer 158. Hij wordt me te duur, te meer daar ik alternatieven heb en bepaalde zaken nog onbekend zijn, zoals de mogelijkheid om sequences via midi te dumpen. Een fatsoenlijke handleiding op de webstek was wel zo handig geweest. Twee jaar gewacht en gestraft door een ongunstige wisselkoers. Dat was met de Moog Taurus 3 beter geregeld.
Het blijft prachtig spul, en die ene SEM die ik heb staan smaakt naar meer... maar toch.
Mmmm... tja dan moet ik toch weer even terugdenken aan de ooit aangekondigde Son-of-4-Voice die ik in 2011 had pre-ordered voor zo'n 3500 euro. 't-is natuurlijk wel ietsje anders dan deze Two-Voice (keyboard, seq etc.) maar toch - de helft van de stemmen tegen een aanzienlijk dikkere prijs... Wat Akikaze zegt - geduld wordt bestraft.
En w.b.t duurder alhier - die herr Schneider moet er natuurlijk ook nog aan verdienen...
Nah, 4300 euro is echt 'too rich for my blood'.
En dan kijk ik bewust maar niet naar m'n Eurorack want die heeft vast echt niet gekost wat Modulargrid zegt...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.