ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Er staan/stonden wat spulletjes te koop op de 1 of andere verkoopsite, weet ff niet meer welke. Stond mij wel aan, dus ik stuur een ie-meel met een leuk bod. Vervolgens realiseer ik me dat ik evt. ook wel wil ruilen tegen mijn k5000s en stuur ik dat aanbod er achteraan. Krijg ik de volgende reactie:

06 nummers en handelaren doe ik geen zaken mee,aub niet meer mailen.

Nou, ik kan je vertellen dat mij bij de stoppen vervolgens aardig doorslaan. Wat een [censuur, red.] en een gigantische [dit kan echt niet, enyo-dog was net ook ingelogt]!!!

Van mij mag die jongen zijn spullen overdwars in z'n donkere kanaal stoppen.

Nou dat lucht op, moest het ff kwijt. Als jullie ook voorbeelden hebben van dit soort reacties bij koop of verkoop, spui het maar, het helpt :D

Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Origineel geplaatst door n0_key
Van mij mag die jongen zijn spullen overdwars in z'n donkere kanaal stoppen.

Zou wel zonde zijn van het materiaal 8o)

Maar je hebt wel gelijk als je op die manier behandeld wordt. Gelukkig heb je nog wel eerlijke en respectvolle verkopers ;) .

Hoe gaat het met de 808 trouwens?

:doei:

Re: Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Re: Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Origineel geplaatst door Danny
Zou wel zonde zijn van het materiaal 8o)

Maar je hebt wel gelijk als je op die manier behandeld wordt. Gelukkig heb je nog wel eerlijke en respectvolle verkopers ;) .

Hoe gaat het met de 808 trouwens?

Die 808 is op latere leeftijd een beetje een sloerie geworden. Ik heb 'm verkocht aan Catscan die 'm vervolgens bij MusicHouse heeft geruild met een gemidificeerde versie meen ik.

Re: Re: Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Re: Re: Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Die 808 is op latere leeftijd een beetje een sloerie geworden. Ik heb 'm verkocht aan Catscan die 'm vervolgens bij MusicHouse heeft geruild met een gemidificeerde versie meen ik.

Nou ... je laat er geen gras over groeien zeg :) Wat is het gemiddelde verloop van een synth bij jou :dubbel:

Je ex-SY99 blijft nog wel een hele tijd bij mij ... daar mag ie zeker van zijn ;)

Ach, ik heb in heel hoog tempo allerlei dingen uitgeprobeerd die ik altijd heb willen hebben. Die 808 bijvoorbeeld. Vind ik nog steeds de mooiste drumbak ever, echter, ik gebruik 'm vervolgens heel weinig terwijl ik voor dat geld iets kan kopen wat ik altijd al had willen hebben :D Zo gaat dat dus...

Ik heb overigens die gast al even beleefd als mijn eerste ie-meels een reply gestuurd met mijn vaste telefoonnummer, je weet niet waarom mensen overgevoelig zijn voor dingen en ik hoop met mijn immer positieve instelling (eh, positief...) dat het op een misverstand berust. :r Ik ga er niet van uit, maar laat ik iig de eer aan mezelf houden...

Beetje rare benadering idd! :confused:
Ik snap wel (een beeeetje) dat sommigen liever niet naar 06-nrs. bellen, qua kosten ( :( cheapo guys!).. maar toch!
Ik heb niet eens een 'vaste' telefoon!

Rare jongens, die verkopers! :D

Re: Re: Re: Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Re: Re: Re: Re: ik ben GEEN handelaar, ik HANDEL

Origineel geplaatst door Danny
Nou ... je laat er geen gras over groeien zeg :) Wat is het gemiddelde verloop van een synth bij jou :dubbel: :doei:

Bij Nico is het gras altijd groener bij de buren... het synthverloop is bizar..8o)

hehehehe... "bel Nico voor het sloerificeren van al uw apparatuur!"
Begrijp ik goed dat ondertussen alle MS'jes 't pand ook al lang hebben verlaten?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er niet 'goed' aan was (of was 't geldgenererend vermogen juist *te* goed?) ;)

[ONTOPIC]Ach, handelen, wa's handelen? Ik vind dat het in hoog tempo proberen van diverse 2e hands apparatuur vrij goedkoop werkt (is 't niet leuk, inruilen maar weer op dit geweldige forum) en een betere manier om een indruk te krijgen dan wat pielen met een lousy koptelefoon bij de firma fietbek.

Jep, de MS-en hebben mij 1 voor 1 ook weer verlaten. Het was heel leuk om er mee te spelen, maar ik kreeg er weer hele leuke dingetjes voor terug. Zo gaat dat. Ondertussen is er trouwens steeds meer een vaste basis aan het ontstaan van apparatuur die niet meer weg gaat. Ik ga de gode kant op :D

Overigens heb ik intussen niets meer gehoord van die staker van een verkoper en zit ik nog steeds met de neiging om met een splinterig stuk hardhout iemand z'n hersens in te slaan :bekdicht: Nouja, goed, ik ga wel even een relaxed muziekje maken ofzo...

Origineel geplaatst door Hanz

[ONTOPIC]Ach, handelen, wa's handelen? Ik vind dat het in hoog tempo proberen van diverse 2e hands apparatuur vrij goedkoop werkt (is 't niet leuk, inruilen maar weer op dit geweldige forum) en een betere manier om een indruk te krijgen dan wat pielen met een lousy koptelefoon bij de firma fietbek. [/B]

Mijn idee !! Werkt idd veul beter.
Ik kan me trouwens best voorstellen dat iemand zich ergert aan "handelaren" zoals hier wel es aanwezig op dit verder zeer mooie forum, die alleen even komen vertellen dat ze iets kwijt moeten, en verder niet genegen zijn enige info met de rest te delen, of wat dan ook. Dit forum is volgens mij bedoelt om over synths te kwaken, en dat daar tevens de mogelijkheid geboden wordt om eea te kopen/verkopen is mooi, maar maakt dit volgens mij geen verkoopsite. (gelukkig)

Iemand die z'n spullen op 'n verkoopsite knalt, WEET gewoon dat 25 % van de piepeltjes daar handelaren zijn, en moet dan vervolgens ook niet gaan zeuren van: "ik doe geen zaken met handelaren". Wat 'n gel*l, je wilt toch van je zooi af !
Verkoopsites zijn volgens mij sites waar je je zooi kunt verHANDELen, toch ?

Mocht iemand nou toch nog z'n synth willen verkopen, en toch perse niet aan 'n handelaar, verkoop hem aan mij.
Al wat geluid maakt, en bij mij binnen komt, gaat er NOOIT meer uit !! (tenzij ik ergens 'n gig heb)

als ik het zo lees zijn er meer handelaren dan ouwe analoge synths..

Als dat zo is komt 't vanzelluf wel weer goed met de economie! :geslaagd:

Heb hem even gemailed en verteld dat ik alles in een koop wil overnemen. Heb met hem op het station afgesproken,heb verteld dat ie me vrijdag morgen kan herkennen aan een groene opel kadet met aanhanger.

:D

Origineel geplaatst door justin
Heb met hem op het station afgesproken,heb verteld dat ie me vrijdag morgen kan herkennen aan een groene opel kadet met aanhanger.

Als je die Opel en aanhanger dan maar niet verhandelt hebt.:D

Origineel geplaatst door justin
Heb hem even gemailed en verteld dat ik alles in een koop wil overnemen. Heb met hem op het station afgesproken,heb verteld dat ie me vrijdag morgen kan herkennen aan een groene opel kadet met aanhanger.

een groene kadet met aanhanger, lol..:D
...of heb je 'm echt...:erm:

laat maar 8o)

Hey Nic! Alweer een beetje afgekoeld?

Nou en of dat ik ben afgekoeld. Ik ben gistermiddag 2 verstandskiezen kwijtgeraakt bij de kaakchirurg en ik ben nu een stuk rustiger, dat kan ik je verzekeren 8o)

Nou en of dat ik ben afgekoeld. Ik ben gistermiddag 2 verstandskiezen kwijtgeraakt bij de kaakchirurg en ik ben nu een stuk rustiger, dat kan ik je verzekeren 8o)

Ben je dan nu nog in staat om zo'n 'huilende' en 'schreeuwende' geluiden te produceren???? Zonder verstandskies lijkt me dat moeilijker dan met :dubbel:

d'r lopen inderdaad veel eikels rond die denken effe wat geld te kunnen scoren in het synth wereldje en die nog nooit een toetsenbord "beroerd" hebben. ben zelf hier ook wel eens mee gekonfroneerd ,dankzij steun via dit forum er met minieme kleerscheuren vanaf gekomen gelukkig.
ik vind het heel normaal dat je soms een synth koopt die je bij nader inzicht toch niet helemaal bevalt of dat je een betere kunt krijgen maar het geld net niet hebt. dan verkoop je wat bijvoorbeeld . dat is handel maar maakt je nog geen "handelaar" in de zin zoals ik hierboven bedoelde( bah rrr,spujt)
dat ze toch uit de boom vallen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back