• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha EX5r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik wil hem wel ruilen tegen een spectral audio protone (synth) en een nieuwe moog theremin compleet met instructie video's en standaard

Ik had even geld nu helaas niet meer , er wordt zoveel leuks
aangeboden..

Voor de ruil heb ik nog wel een Ensoniq MR-76..

Ik hoor het wel...

Origineel geplaatst door Richard
Een moog theramin lijkt mij erg grappig, maar ik zou niet weten wat ik er moet.
:D

tja, dan kan ik wel iets voor je verzinnen, wat je ermee moet, maar dat schiet niet op. als je het niks vindt, houdt het op.

je zou 'm natuurlijk kunnen gebruiken voor geluideffecten en solo-stringgeluiden. met een beetje oefening (niet zuipen, goed stil blijven staan!) lukt het al snel om een noot te vinden en vast te houden. effecten als vibrato zijn ook goed toe te passen. maar het blijft iets voor de (moog) liefhebber, natuurlijk!
instructievideo zit er bij trouwens, dus eh... en het is weer 's wat anders dan een cursus boekhouden.

Richard..

Zitten er ook goede drumkits in die EX5r ???

Ik bedoel dus ook electronische (dance)drums enzo??

Je vraagt of er goede drumkits in zitten.
Ja er zitten een zitten 6 goede drumkits in, met goede elecrtonische dance drums.
Is het zo duidelijker? :)

Boem, tsjak. :D

Nieuwe kandidaat heeft wederom afgezegd. Hij is er dus nog steeds.
Sta ook open voor een leuke ruil.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back