• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hammond XK-1 met Leslie 860 inc. Combo Pre-Amp IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Leonardbmusic

Ingeburgerd
Hammond XK-1 met Leslie 860 incl. Combo Pre-Amp IV en 11-pins kabel.

Ik doe er ook nog een case voor de Hammond bij en een zeer degelijk Morley Volumepedaal.
Het liefst doe ik alles in 1 keer weg maar los verkopen is eventueel te bespreken (graag PM).

Helaas gebruik ik het hele setje veel te weinig maar heb er veel plezier van gehad.
Er zitten wat kleine gebruikerssporen op de Hammond (zie foto) en er is een knikje in de 11 pins kabel. Voor de rest werkt alles als een tierelier. De Leslie is goed te vervoeren en scheurt toch heerlijk. Pre-Amp kan door jack aansluiting ook gitaar hebben.

De case is van Elephant Bespeco. Steviger dan een softcase en op wieltjes. Heel mobiel setje dus.

Richtprijs bij elkaar is €1500,-
Bieden is mogelijk.
Voor vragen kun je mij PM'en.

Attachments

• IMG_1480.jpg
    IMG_1480.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 122
  • IMG_1484.jpg
    IMG_1484.jpg
    65,8 KB · Bekeken: 88
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.