Ok, door de volgende advertentie SK-50d met de bijgeleverde geluiden werd ik geïnteresseerd in deze reeks Yamaha synths.
Google gaf me net niet voldoende informatie en al helemaal geen sounds.
Ik wil graag een aantal dingen weten, maar zal eerst even vertellen wat ik weet:
Sk-10
klein, string/(horns?)/organ (41 note-keyboard?????)
Sk-15
strings/poly-synth/organ (41 note-keyboard???)
Sk-20
strings/poly-synth/organ -> met pre-sets en naar het schijnt meer edit-mogelijkheden? (61 keys)
Sk-30
Schijnt meteen zwaarder te zijn? zelfde als 20 maar dan met mono-synth (61 keys)
Sk-50d
dubbel keyboard en als 30 maar met bass-synth toegevoegd (122 keys)
Waar ik benieuwd naar ben:
Wat zijn de afmetingen-verschillen en gewichtsverschillen tussen (vooral de) 10/15/20, daar ik geen plaats sowieso heb voor de 50d.
Ook ben ik erg benieuwd naar sounds van de verschillende synths, gecombineerde sounds en/of droge sectiesounds...
En verder is elke info omtrent deze serie van Yamaha welkom...
Google gaf me net niet voldoende informatie en al helemaal geen sounds.
Ik wil graag een aantal dingen weten, maar zal eerst even vertellen wat ik weet:
Sk-10
klein, string/(horns?)/organ (41 note-keyboard?????)
Sk-15
strings/poly-synth/organ (41 note-keyboard???)
Sk-20
strings/poly-synth/organ -> met pre-sets en naar het schijnt meer edit-mogelijkheden? (61 keys)
Sk-30
Schijnt meteen zwaarder te zijn? zelfde als 20 maar dan met mono-synth (61 keys)
Sk-50d
dubbel keyboard en als 30 maar met bass-synth toegevoegd (122 keys)
Waar ik benieuwd naar ben:
Wat zijn de afmetingen-verschillen en gewichtsverschillen tussen (vooral de) 10/15/20, daar ik geen plaats sowieso heb voor de 50d.
Ook ben ik erg benieuwd naar sounds van de verschillende synths, gecombineerde sounds en/of droge sectiesounds...
En verder is elke info omtrent deze serie van Yamaha welkom...

mn huis soo klein