Floppies, diskettes, 720KB formatteren saga. Voor MPC-60 programmaatje

barn

Detroit nerd
Hoi,

Een schreeuw om hulp is dit.

Ik zoek iemand met een oude computer. Denk iig Windows XP met een diskette station die in staat is om een 720KB diskette te formatteren. Als ik dat bij iemand mag doen, dan ben ik je eeuwig dankbaar.

Het is echt zo'n projectje wat al jaren duurt nu. Heb al meerdere virtual box versies van win xp gedraaid, verschillende usb diskette stations gekocht (ook die 720kb zeggen te ondersteunen), maar het enige dat het me opgeleverd heeft is een hoop herrie (die diskette stations maken een herrie! Ook als ze het niet doen!).

Ik wil namelijk het programmaatje van Roger Linn op de diskette zetten zodat ik mijn oude projecten op mijn mpc-60, over kan zetten naar 'normale' midi files. Dit kan dus alleen op deze spartaanse manier. Is er iemand die me uit de brand kan helpen?!

:kroon: :engel: 8> :mexico:

Ik kan dat wel even voor je doen. Ik heb wat Atari st floppies gemaakt en een dos floppy is geen enkel probleem.

Waar kom je vandaan?
Bedenk me net dat als ik de projecten omgezet heb naar midi files, ik nog een keer van een diskette station gebruik dien te maken, om ze dan hopelijk te kunnen emailen naar mezelf, of op een sd kaart oid zetten.

Als je mij per e-mal het programma stuur, zet ik deze op een diskette en stuur ik per post naar je toe. Met de USB kan je ze uitlezen (behalve met speciale formaten).

Back