Nieuw Lid Martijn, orienterend op Modulaire synths!

Martijnox

Nieuwkomer
Hoi!
Ik ben Martijn, 23, Amsterdam.
Sinds ik klein was ben ik al van knopjes en bliepjes, en sinds kort bekruipt het vreemde gevoel dat ik daar maar eens wat mee moet gaan doen.
Zo heb ik nu het idee om naast mn drukke studie aan de Filmacademie, en genoeg hobby's, er nog maar een hobby erbij te nemen (welke ik van m'n stufi moet gaan bekostigen).

Klinkt als een trieste zaak, maar er is niets waar ik op dit moment meer zin in heb: Modulaire synths!

Wat ik op dit forum zoek:
- Meer info, ik ben zo groen als wat op dit vlak
- Mensen met modulaire synths in Amsterdam (die me wellicht een korte introductie kunnen geven, of me bij een bak koffie meer kunnen vertellen over modulaire systemen, euroracks, hoe blut je er aan gaat, alles.
- een manier om eens wat uit te proberen
- eigenlijk alleen analoge synths.

Ik hoor het graag als je me met iets van dit bovenstaande kan helpen!

Welkom!

Dat gevoel gek van knopjes had ik ook al als kleuter, ik ging dan ook s'ochtends een paar uur voor school stiekem naar beneden om met de spullen van papa spelen.

Er zijn er hier zat met modulaire synths, en helemaal in jou buurt zitten wel de nodige modular hippies :D Leuke stap om meteen met modulaire synths te beginnen, meestal komt die stap pas na het aanklooien met "normale" synths of heb je er al wat onder handen gehad? Ben zelf nog steeds niet toe aan modular en wil het eigenlijk nog even uitstellen vanwege de verraderlijke kleine kosten die 1 module per maand met zich mee brengt.

Succes.

Welkom!

Ik ben zelf net beginnend in modulair en er is veel te vinden op dit forum.

Welkom Martijn! Kan ik dan aannemen dat je de richting Sounddesign doet? Ik heb vorige week even rondgekeken op de open dag.

Hoi, ik heb je een bericht gestuurd. Welkom, van een oud student.

Welkom Martijn! Kan ik dan aannemen dat je de richting Sounddesign doet? Ik heb vorige week even rondgekeken op de open dag.

Haha nee je zou het verwachten inderdaad, maar ik doe Regie Documentaire. Leuk dat je hebt rondgekeken! Mocht je het wat vinden, er komt nog een verdiepings open dag aan.

Hoi, ik heb je een bericht gestuurd. Welkom, van een oud student.

Ik heb je gemaild!

Het lijkt me zeker leuk, en ik hoop dat m'n dochter ook enthousiast is geworden. :D

Haha aha! Mocht ze eens een dagje mee willen lopen, dan kan er altijd wat geregeld worden.

On topic: wie weet waar ik nu moet gaan beginnen?

Haha aha! Mocht ze eens een dagje mee willen lopen, dan kan er altijd wat geregeld worden.
Dat is een mooi aanbod! Daar zal ik je via PB nog wel eens over lastigvallen (misschien op langere termijn want ze heeft nog een jaar te gaan).

Back